انتشار تریلر رونمایی بازی Wild Hearts

شرکت‌های الکترونیک آرتز و Koei Tecmo به‌عنوان دو شرکت آمریکایی و ژاپنی ناشرین بازی Wild Hearts خواهند بود. این بازی توسط ناشر غربی خود برچسبی با عنوان EA Original دریافت کرده است.



منبع

استودیو امگا فورس بازی را به‌گونه‌ای طراحی کرده است که درکنار وفاداری به سبک ژاپنی شکار هیولا، نتیجه‌ی نهایی برای مذاق مخاطبان جهانی خوشایند باشد. کوتارو هیراتا و تاکوتو اداگاوا، کارگردان‌های بازی در مصاحبه‌ای با IGN توضیح دادند که بازی چندین فاز آزمایشی را طی کرده است تا به تعادلی میان تطابق با سلیقه‌ی جهانی و منحصربه‌فرد بودن دست پیدا کند. هیراتا می‌گوید:

استودیو Omega Froce سازنده‌ی مجموعه بازی Dynasty Warriors به‌صورت رسمی از بازی Wild Hearts رونمایی کرد. این بازی که در سبک شکار هیولا ساخته می‌شود در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

تجربه‌ی بازی Wild Hearts به هر دو شیوه‌ی انفرادی و گروهی ممکن است. در صورت تجربه‌ی بازی به‌صورت کوآپ می‌توانید با حداکثر دو بازیکن دیگر همراه شوید و از قابلیت کراس پلی که برای تمامی پلتفرم‌ها در نظر گرفته شده است بهره ببرید.

«ما در هنگام طراحی کلی بازی تنها تمرکز خود را روی مخاطبان غربی نگذاشته‌ایم و به‌عنوان یک توسعه‌دهنده‌ی ژاپنی سعی می‌کنیم محصولی تولید کنیم که مفرح باشد.»

ما دقت بالایی در طراحی کاراکوری (تجهیزات و سلاح‌های بازی) به کار بردیم تا به‌خوبی در مبارزات بازی جای بگیرند و هیجان‌زده‌ایم تا بازیکنان از این مکانیک‌های قدرتمند در مبارزه با هیولاها استفاده کنند و به گشت‌وگذار در دنیای بازی بپردازند.»

بخوانید  گزارش زومیت از نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ دبی؛ المپیک تکنولوژی! [تماشا کنید]

شرکت‌های EA و Koei Tecmo با انتشار یک تریلر از بازی Wild Hearts رونمایی کردند.

دانلود ویدیو از آپارات

همانند سایر بازی‌های این سبک بازیکنان باید به‌صورت مداوم مشغول ساخت و ارتقای تجهیزات مختلف باشند؛ وگرنه دربرابر کیمونوهای غول‌پیکر و وحشی که در سرزمین خطرناک آزوما پرسه می‌زنند شانسی نخواهند داشت.

به‌گفته‌ی کوئی تکمو، شرکت مادر استودیو امگا فورس، بازی Wild Hearts به‌مدت چهار سال در دست ساخت بوده است. این بازی فانتزی قرار است با استفاده از عنصر تکنولوژی‌های پیشرفته در مواجه با هیولاهای وحشی پیچش و نگاه منحصربه‌فرد خود را به بازی‌های سبک شکار هیولا اضافه کند.

یوساکه هایاشی، معاون اجرایی ریاست کوئی تکمو در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی در این‌باره گفت: «ما در Wild Hearts نه‌تنها می‌خواستیم تکامل، ارتقا و خطر حقیقی ایجاد شده توسط کیمونوها را به نمایش بگذاریم، بلکه می‌خواستیم بازی‌ای بسازیم که ساخت‌وساز در قلب تجربه‌ی آن باشد و تمام چیزهایی که یک بازی شکار هیولا می‌تواند وجود داشته باشد را از ابتدا تعریف کنیم.