افزوده شدن کراس‌ پلی به بازی Valheim

اگر شما میزبان سرور هستید، باید قابلیت نامبرده را فعال کنید تا بازیکنان دیگر پلتفرم‌ها هم به بازی شما اضافه شوند. اگر درون سرور بازیکنان غیر استیم باشند، کد اتصالی استفاده خواهد شد تا وارد بازی شوید. اگر شما روی استیم با دیگر بازیکنان استیم این بازی را تجربه می‌کنید، موارد زیادی جز قابلیت انتخاب سروری به‌عنوان “محبوب” در بخش Join Game عوض نشده است.

قرار است نسخه ایکس باکس بازی Valheim در بهار ۲۰۲۳ عرضه شود و روی سرویس گیم پس برای این کنسول‌ها هم قرار بگیرد.



منبع

همچنین در همین بخش می‌توانید مشاهده کنید که سرورها فعال هستند یا کراس‌پلی در آن فعال شده است یا خیر. سروری با آیکون شافل (دو فلش درهم تنیده) یعنی کراس‌پلی در آن فعال است. استودیو Iron Gate اضافه کرده است اگر بازیکنان در اتصال به‌دیگر بازیکنان دچار مشکل هستند، بررسی کنند که آیا همگی پچی یکسان دارند یا خیر. این کار با نگاه کردن به پایین، سمت راست صفحه منوی اصلی انجام شدنی است.

به‌تازگی پچ شماره ۰.۲۱۱.۷ برای بازی Valheim روی پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شده است و این پچ قابلیت مناسبی به‌بازی اضافه کرده است. با انتشار این پچ، قابلیت کراس‌پلی به این اثر افزوده شده است که همزمان با انتشار آن روی سرویس پی‌ سی گیم پس است و به بازیکنان اجازه می‌دهد اگر روی گیم پس به‌تجربه این اثر می‌پردازند، قابلیت بازی با بازیکنان استیم را داشته باشند.

همزمان با انتشار بازی Valheim روی سرویس ایکس باکس گیم پس برای پی‌سی، آپدیت جدید این بازی پشتیبانی از قابلیت کراس‌پلی را به بازی افزوده است.

بخوانید  All I Can Think About Is The Like A Dragon: Infinite Wealth Demo