نمایشگاه تابستانی ایکس باکس اعلام شد که شامل Hellblade 2، Confessed و بیشتر خواهد شد



ایکس باکس اخیراً یک نمایشگاه دیگر را اعلام کرده است که برای ژوئن امسال برنامه ریزی شده است. مدیران ایکس باکس فاش کردند که بازی هایی مانند Senua's Saga: Hellblade II، Avowed و غیره را به نمایش خواهند گذاشت.

خبر از پادکست رسمی ایکس باکس جایی که مت بوتی، رئیس استودیو محتوا و بازی، توضیح داد که ایکس باکس قرار است سال بزرگی با “بیش از ده نسخه اصلی در راه است” داشته باشد و اطلاعات بیشتر در مورد آنچه منتشر می شود در “نمایش ژوئن آینده” به اشتراک گذاشته خواهد شد. . به زودی.”

در حال پخش: بهترین بازی های انحصاری ایکس باکس در سال 2023

در طول پادکست، بوتی توضیح داد که Xbox “اکنون یکی از بزرگترین سازمان های توسعه در صنعت است.” به عنوان یک نتیجه مستقیم، استودیوی بازی Xbox اکنون روی پروژه‌های مختلفی کار می‌کند، از جمله Hellblade II، نسخه بعدی Diablo 4، ARA: History Untold، Avowed و بازی مورد انتظار Indiana Jones.

ویترین تنها یکی از چیزهایی بود که در طول پادکست اعلام شد. در همان اوایل، فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، اعلام کرد که چهار نسخه انحصاری ایکس‌باکس ناشناس روی پلی‌استیشن و نینتندو سوییچ در دسترس خواهند بود. علاوه بر این، سارا باند، رئیس ایکس‌باکس فاش کرد که این شرکت در حال کار بر روی نسل بعدی کنسول‌های ایکس‌باکس و همچنین سخت‌افزار جدیدی است که در این فصل تعطیلات در دسترس خواهد بود.

برای اخبار بیشتر ایکس‌باکس، داستان ما را بررسی کنید که چرا Xbox Game Pass به پلی‌استیشن 5 یا نینتندو سوییچ نمی‌آید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر