نسخه Madame Web 4K Steelbook Edition در حال پیش‌سفارش است


جدیدترین فیلم ابرقهرمانی سونی مادام وب وارد سینماها شد این هفته، و در حال حاضر فیلم برای پیش‌سفارش در چندین فرمت آنلاین، از جمله نسخه 4K Steelbook در دسترس است. در حالی که هیچ تاریخی برای انتشار ویدیوهای خانگی مادام وب تعیین نشده است، ما به شما نشان خواهیم داد که کجا می توانید نسخه 4K خود را در حال حاضر ایمن کنید.


علاوه بر نسخه 4K Steelbook، می توانید Madame Web را نیز به صورت استاندارد پیش خرید کنید بلوری و دی وی دی در آمازون همچنین انتظار داریم قیمت این نسخه ها قبل از عرضه کاهش یابد. اکنون می توانید نسخه 4K Steelbook Edition را با قیمتی مشابه DVD و ارزان تر از Blu-ray تهیه کنید. بنابراین… بله، اگر مادام وب را می خواهید، استیل بوک را از قبل سفارش دهید.

مادام وب در بلوری
مادام وب در بلوری

مادام وب داستان منشأ ابرقهرمان همنام را روایت می کند. امدادگر کاساندرا وب (داکوتا جانسون) متوجه می شود که او روشن بین است و می تواند آینده سایر ابرقهرمانان جهان خود را ببیند. با این حال، او هیچ قدرت دیگری مانند قدرت فوق العاده یا آکروباتیک ندارد. بنابراین وقتی یک شرور نقابدار ظاهر می شود، او با چندین زن عنکبوتی که در وب می خزند، از جمله جولیا کارپنتر (سیدنی سوینی)، سلست او. تهدید

بخوانید  این شرکت ها می خواهند به عصر اپلیکیشن ها پایان دهند

ممکن است شبیه فیلم ابرقهرمانی استاندارد شما به نظر برسد، اما مادام وب با آن چیزی که ما از این ژانر انتظار داریم متفاوت است و بیشتر شبیه یک فیلم ترسناک اسلشتر است تا یک فیلم اکشن. و اگرچه فیلم و شخصیت‌های متعدد آن بر اساس مجموعه کتاب‌های کمیک مرد عنکبوتی ساخته شده‌اند، مادام وب از دنیای سینمایی مارول دیزنی متمایز است و در همان واقعیت جایگزین فیلم‌های Venom سونی با بازی تام هاردی و فیلم آتی کراون اتفاق می‌افتد.

متأسفانه، این برداشت متفاوت از فیلم ابرقهرمانی با استقبال خوبی از سوی منتقدان و بینندگان مواجه نشد. در سایت خواهر گیم اسپات متاکریتیک، مادام وب در حال حاضر دارای رتبه “به طور کلی نامطلوب” در بین بازبینان و میانگین 1.9 توسط کاربران است. با این اوصاف، منتقد GameSpot کمی مثبت‌تر بود و در بررسی مادام وب مادام 6/10 فیلم را «به طرز لذت‌بخشی برانداز» نامید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر