نسخه نسل هشتمی میراث هاگوارتز با تاخیر عرضه شد

همانطور که نرم افزار Avalanche قبلا اعلام کرده بود، هاگوارتز Legacy در تاریخ 3 ژوئیه 1402 (25 جولای 2023) برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. WB Games ماه گذشته اعلام کرد که Hogwarts Legacy در دو هفته اول انتشار خود بیش از 12 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت و درآمدی معادل 850 میلیون دلار داشت.

در گذشته، Avalanche Software اعلام کرده بود که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای توسعه بسته الحاقی یا گسترش بیشتر بازی Hogwarts Legacy ندارد. با توجه به موفقیت و محبوبیت Hogwarts Legacy، این احتمال وجود دارد که پس از عرضه موفقیت آمیز این بازی بر روی تمامی پلتفرم ها، سازندگان محتوای بیشتری را در اختیار طرفداران قرار دهند و یا بر روی ادامه آن کار کنند.

پیش از این قرار بود بازی هاگوارتز Legacy در تاریخ 15 آوریل 1402 (4 آوریل 2023) بر روی کنسول های نسل هشتم منتشر شود و اکنون Avalanche Software تاریخ انتشار آن را به 15 می 1402 (5 می 2023) موکول کرده است. سازنده برای توضیح این تصمیم نوشت: «بازخوردهای زیادی از طرفداران میراث هاگوارتز در سراسر جهان دریافت کردیم. تیم توسعه سخت تلاش می کند تا بهترین تجربه ممکن را در همه پلتفرم ها ارائه دهد. با این حال، برای انجام این کار به زمان بیشتری نیاز داریم.”

برج و محیط سبز در بازی میراث هاگوارتز محصول استودیو نرم افزار Avalanche

نرم افزار Avalanche اعلام کرده است که تاریخ انتشار Hogwarts Legacy برای کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان به تعویق افتاده است.

هاگوارتز Legacy ماه گذشته روی پلتفرم‌های PC، PlayStation 5 و Xbox Series X Xbox Series S عرضه شد. نرم افزار Avalanche قبلا تایید کرده بود که نسخه های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در تاریخ دیگری عرضه خواهند شد. حال به نظر می رسد گیمرهایی که قصد دارند این بازی اکشن نقش آفرینی را روی کنسول نسل هشتم خود تجربه کنند، باید بیشتر منتظر بمانند.

بخوانید  EA Sports UFC 5 معرفی شد

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.