نتفلیکس برای یک “بازی کامپیوتری کاملا جدید AAA” استخدام می کند

در توضیح نقش کارگردان بازی آمده است: «ایجاد یک بازی عالی که بازیکنان بخواهند بارها و بارها به آن بازگردند، هدف اصلی ما است. “شایسته یک فیلم/سریال تلویزیونی نتفلیکس”.

نتفلیکس مدتی است که به آرامی وارد دنیای بازی شده است و اخیراً یک استودیوی بازی های موبایلی را در ماه سپتامبر افتتاح کرده است و در حال حاضر 55 بازی در حال توسعه دارد.

همچنین به نظر می رسد که نتفلیکس به طور بالقوه می خواهد این بازی بدون عنوان را به اشکال دیگر رسانه معرفی کند، زیرا یکی دیگر از مسئولیت های این نقش می گوید که شما “یک منبع حقیقت واحد در مورد جهان، شخصیت ها، جهان بازی… و … را توسعه و حفظ خواهید کرد. داستان سرایی برای کمک به اعضای جدید تیم و کمک به گسترش IP به رسانه های دیگر.”

به نظر می‌رسد نتفلیکس می‌تواند فراتر از پخش کردن بازی‌ها به دستگاه‌های تلفن همراه گسترش یابد، زیرا آگهی‌های شغلی اخیر نشان می‌دهد که غول استریمینگ در حال کار بر روی یک بازی رایانه شخصی AAA است.

هیچ جزئیات داستانی خاصی در آگهی‌های استخدام ذکر نشده است، بنابراین مشخص نیست که آیا استودیو به دنبال تیمی برای ساخت یک مفهوم از ابتدا است یا خیر، اگرچه ذکر شده است که این پروژه در Unreal Engine توسعه خواهد یافت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  تاریخ پخش سریال Three Body Problem نتفلیکس

همانطور که توسط Mobilegamer.bizآگهی های شغلی برای نقش های مختلف از جمله الف کارگردان بازی، کارگردان هنریو مدیر فنی در استودیوی بازی‌های نتفلیکس را می‌توانید در آدرس پیدا کنید مشاغل نتفلیکس. همه نقش‌ها اشاره کردند که استودیو به دنبال این نقش‌ها برای کمک به توسعه یک عنوان جدید AAA بود، با نقش کارگردان بازی به طور خاص اشاره کرد که این یک “بازی کاملاً جدید AAA PC” است.