از مایکروسافت به دلیل سوء استفاده از وضعیت بد اکتیویژن در خرید این شرکت شکایت کنید

زمانی که مایکروسافت خرید اکتیویژن بلیزارد را اعلام کرد، انتظار می رفت که این معامله به راحتی انجام نشود. اما در عین حال هرگز تصور نمی کردیم که این ادغام با این همه مشکلات و موانع مواجه شود. بسیاری از ناظران رقابت هنوز این معامله را تایید نکرده اند و اکنون برای بدتر شدن اوضاع علیه مایکروسافت شکایتی تشکیل شده است.

در دادگاه، مایکروسافت به دلیل سوء استفاده از شرایط نامناسب اکتیویژن برای خرید این شرکت با قیمت پایین و ارائه راه نجات برای باب کوتیک مورد شکایت قرار گرفت.

در این دادخواست ادعا شده است که غول فناوری «آگاهانه از رسوایی آزار و اذیت شرکت و قدرت تجاری آن علیه اکتیویژن استفاده کرده است. بابی کوتیک راهی برای خروج فراهم کنید.» این یک شکایت تراکنش است او 69 میلیارد دلار را یک قیمت مقرون به صرفه برای Activision می داند و می گوید که “مایکروسافت با هیئت مدیره و Kotick توطئه کرده است تا به آنها کمک کند تا از عواقب شخصی و حرفه ای این رسوایی فرار کنند.”

به نظر می رسد شکایتی که توسط یک صندوق بازنشستگی در دادگاه وزارت خزانه داری دلاور تنظیم شده است، بر روی این موضوع تمرکز دارد که آیا بسته شدن معامله باعث حذف کوتیک و سایر مدیران ارشد یا اعضای هیئت مدیره از شرکت می شود یا خیر. . مشخص نیست که در نهایت چه اتفاقی برای این دادخواست و این معامله خواهد افتاد، اگرچه این دعوا مانع دیگری برای مایکروسافت برای بستن قرارداد خود برای خرید Activision Blizzard است.

بخوانید  آشکار نشدن نگاه جوکر 2 هارلی کوین در آینده نزدیک

شرکت ردموند این اتهامات را رد می کند و می گوید “تراکنش پیشنهادی برای اکتیویژن بلیزارد قانونی و منصفانه بود.” برخلاف دیگر موانع بسته شدن این معامله، این پرونده هیچ ربطی به سری Call of Duty ندارد. سریالی که اختلافات آن بین سونی و مایکروسافت بسیار طولانی بوده است و در آخرین اخبار این شرکت آمریکایی متعهد شده است که این مجموعه را به مدت 10 سال روی پلی استیشن عرضه کند.