معرفی و جعبه گشایی کیبورد ایسوس ROG Strix Scope Deluxe


در این ویدیو شما را با کیبورد Asus ROG Strix Scope Deluxe آشنا می کنیم و به شما نشان می دهیم که چه چیزی در جعبه وجود دارد. با یک گیمر همراه باشید.

ایسوس یکی از برندهای موجود در بازار سخت افزار است که نیازی به معرفی ندارد. شرکتی که بدون شک بسیاری از کاربران بازی های ویدیویی و پلتفرم های رایانه شخصی نام آن را شنیده اند و یا بارها از محصولاتش استفاده کرده اند. کیفیت عنصر جدایی ناپذیر سخت افزار ایسوس است. در این مقاله کیبورد Asus ROG Strix Scope Deluxe را جعبه گشایی می کنیم. در کنار این، برخی از ویژگی های هیجان انگیز آن را نیز با هم مرور می کنیم. شرکت پانا این محصول را به یک گیمر عرضه کرد.

پانا به عنوان تنها وارد کننده لوازم جانبی برند ایسوس شناخته می شود. از سوی دیگر، این شرکت Gاین گارانتی انحصاری لوازم جانبی ایسوس است و می توانید با امنیت کامل از آنها خرید کنید. در ادامه ویدیو جعبه گشایی کیبورد ایسوس ROG Strix Scope Deluxe را مشاهده می کنید.

برای حمایت از یک گیمر، لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

ابتدا به سراغ مشخصات ظاهری می رویم. این صفحه کلید ابعادی ابعاد آن 39×137×440 میلی متر است. علاوه بر این، Rag Strix حدود 1 کیلوگرم وزن دارد. بدنه آن از آلومینیوم ساخته شده است. سخت افزار مورد نظر ایسوس تولید شده در کلاس گیمینگ از طریق کابل USB 2.0 با کانکتور نوع A به کامپیوترهای شخصی متصل می شود.سایز این کیبورد در اندازه کامل (100 درصد) می باشد. سازندگان 104 کلید را روی صفحه نمایش آن قرار داده اند. وجود مچ بند در جعبه این کیبورد، سهولت استفاده از آن را به سطح جدیدی می رساند.

بخوانید  جنگ ستارگان جدید و بلو-ری مارول دیزنی پلاس اینجا هستند، اما ممکن است بخواهید به زودی سفارش دهید

طراحان این صفحه کلید را از کلیدهای مکانیکی ساخته اند آنها از Cherry MX Red با عملکرد پاسخگوی خطی و سکوت استفاده کردند. همچنین محدوده حرکتی این سوئیچ 4 میلی متر است. از طرفی باید گفت که تفاوت رنگ سوئیچ ها در ساختار زیرین کیبورد باعث می شود عملکرد آنها با یکدیگر متفاوت باشد. به عنوان مثال، سوئیچ‌های قهوه‌ای رنگ هم ویژگی‌های لمسی و هم پاسخگوی صدا را در اختیار خریداران قرار می‌دهند.

ROG Strix Scope Deluxe از نور پس زمینه RGB قابل تنظیم از طریق نرم افزار Aura Sync پشتیبانی می کند. با استفاده از نرم افزار مورد نظر می توانید نور پس زمینه این کیبورد را مطابق با سلیقه خود شخصی سازی کنید. برای این کار از حالت های مختلف مانند چرخه رنگ، موج، ریپل استفاده کنید.

نمای پرسپکتیو صفحه کلید لوکس ROG Strix Scope با نور بنفش

با این حال، یکی از جالب ترین موارد در مورد این صفحه کلید، قرار دادن مجموعه ای از کلیدهای FPS نقره ای در داخل جعبه آن است. با استفاده از ابزار تغییر کلید به راحتی می توانید آنها را تغییر دهید و تجربه بسیار بهتری در بازی های سبک تیراندازی به دست آورید. علاوه بر این استفاده از مجموعه مورد نظر ظاهر کلی سخت افزار شما را زیباتر می کند. از دیگر ویژگی های ROG Strix Scope Deluxe می توان به ذخیره سازی ابری تنظیمات، کلیدهای قابل برنامه ریزی، زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه و پشتیبانی از نرم افزار Armory Crate اشاره کرد. در ادامه می توانید عکس های بیشتری از این کیبورد را مشاهده کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر