معرفی سیستم لوت و پیشرفت در تریلر جدید Atomic Heart

بازی Atomic Heart قرار است در تاریخ 2 اسفند 1401 (21 فوریه 2023) برای رایانه های شخصی و کنسول های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم یک گیمر به اشتراک بگذارید.

طی چند هفته گذشته، جزئیات زیادی در مورد تیراندازی اول شخص جدید استودیوی Mandefish، Atomic Heart منتشر شده است و بازیکنان با محیط الهام گرفته از شوروی سابق، باس فایت ها، قاتلان روبات ها و سناریوی او آشنا شده اند. اکنون، در ویدیوی جدید Atomic Heart، تیم سازنده بر روی نمایش مکانیک‌های بازی، مانند سیستم نابود کردن روبات‌ها، غارت اجزای مفید آن‌ها و استفاده از آن غارت برای بهبود تجهیزات تمرکز کرده است. این مکانیک گیم‌پلی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا ربات‌های بزرگ‌تر را شکست دهند تا غارت با ارزش‌تری به دست آورند و تجهیزات را برای مبارزه بهتر ارتقا دهند.

استودیو ماندفیش در تریلر جدید Atomic Heart، نابودی ربات ها و سیستم لوت و همچنین پیشرفت بازی را به نمایش گذاشت.

گیم پلی مبارزه ای Atomic Heart شامل آسیب ربات دقیق و واقعی بر اساس حملات بازیکنان است. پس از هر آسیب، بازیکنان باید آیتم های روی زمین را استخراج کنند تا از آنها برای تقویت مهارت ها و تجهیزات استفاده کنند. البته لازم به ذکر است که سیستم لوت بازی دارای محدودیت هایی است و بازیکنان نمی توانند آیتم های زیادی را با خود ببرند.

دانلود فیلم آپارات

بخوانید  بهترین گوشی شیائومی برای بازی و گیم + قیمت (بهمن 1401)