معرفی بهترین بازی های اسکیپ روم موبایل اتاق فرار تماشا کنید ویجیاتو | allescape

لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است. توجه داشته باشید که اگر صرفا برای ترسیدن بازی می‌کنید، کابوس مناسب شما نیست. اگر گیر کرده باشند، قبل از اینکه برای بررسی مجدد سرنخ‌های موجود، یا امتحان روشی متفاوت به عقب برگردند، چه مدت برای حل یک سرنخ موجود صرف می کنند؟ اینجاست که سبک‌های مختلف مدیریت زمان ممکن است نتایج بسیار متفاوتی را به همراه داشته باشد. گاهی اوقات، آزمایش راه‌حل‌های متفاوت می‌تواند به حل معما منجر شود. یا امکان داره شما یه دستگاه الکتریکی یا مکانیکی و از یک طریق خاص فعال کنید . معماها هرچه که باشه سرنخ حل کردن داخل اتاق هست فقط باید هواستون را جمع کنید.

گیم مستر یا مدیر بازی

به‌عنوان‌مثال، برخی از اعضای تیم شما ممکن است در حل معماها مهارت داشته باشند، برخی ممکن است در پیداکردن سرنخ‌ها قوی باشند، برخی نیز روحیۀ رهبری خوبی داشته باشند و در برقراری ارتباط با دیگر اعضای تیم مهارت داشته باشند. همۀ این‌ها دست‌به‌دست هم می‌دهند که حس همبستگی میان اعضا افزایش یابد و هر کس ارزش خود را درک کند. این احساس مفید بودن که به اعضای تیم دست می‌دهد، از مهم‌ترین مزایای بازی اتاق فرار است. برای مثال حتما باید توجه داشته باشید که با رزرو کردن بلیط یک اتاق فرار، باید حدود 15 دقیقه زودتر در مکان مورد نظر حضور پیدا کنید تا قوانین اسکیپ روم را زودتر فرا بگیرید و به شما توضیحات لازم برای بازی را بدهند. و در غیر این صورت آموزش اسکیپ روم به قیمت کاسته شدن زمان اصلی بازی شما تمام خواهد شد. اتاق فرار گرمابه یکی از متفاوت‌ترین اسکیپ روم‌های حال حاضر شهر تهران با فضای نوستالژیک و باورپذیر سنتی ایرانی است.

بخوانید  کدام موبایل ها از کالاف دیوتی موبایل Call of Duty: Mobile پشتیبانی می کنند؟ پلی مگ | 1gamer

گیم مستر اتاق فرار – از پذیرش تا کارگردانی بازی

معرفی بهترین بازی های اسکیپ روم موبایل اتاق فرار تماشا کنید ویجیاتو | allescape

مجموعه اسکیپ روم تاج به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در پاییز ۱۳۹۸ با هدف طراحی و اجرای بازی های فکری معمایی و اتاق فرارشکل گرفت. در زمستان سال ۱۳۹۸موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به عنوان یکی از محصولات خود در استان تهران راه‌اندازی کند. هدف اصلی تیم ما، طراحی و اجرای بازی‌های اتاق فرار و همچنین بازی‌های معمایی در فضای واقعی است. اتاق فرار، تفریح گروهیِ مهیج، فکری و جذابی است که در سال‌های اخیر نه‌تنها در ایران بلکه در دنیا تبدیل به یکی از پرطرف‌دارترین تفریحات بزرگسالان شده است.

بخش های مهم اسکیپ روم کدام است؟

وظیفه اصلی این بازی ها ترساندن نیست بلکه ایجاد فضایی پر از تشویش و ابهام است. این ژانر می‌تواند شامل موضوعات گسترده‌ای مانند وقایع تاریخی، موجودات ماوراالطبیعه، رویارویی با موجوداتی مانند زامبی و … باشد. پیش از این که به رزرو اتاق فرار بپردازید، بهتر است بدانید که اتاق های فرار در سبک‌ها و ژانرهای مختلفی طراحی شده‌اند که می‌توانند علاقه مندان به این تفریح را با هر سبک و سلیقه‌ای راضی نگه دارند.

این مجموعه هفت اتاق فرار ویژه، ۶ بازی کلاسیک (سه بازی به‌طور موقت تعطیل هستند)، سه بازی محیطی، سه اتاق فرار آنلاین و یک اسکیپ روم برای کودکان اسکیپ باکس است. برای رزرو اتاق فرار در صورتی که نام بازی اتاق فرار و یا نام مجموعه را می‌دانید براحتی می‌توانید از طریق خود مجموعه رزرو خود را نهایی کنید. در مجله اتاق فرار شما می‌توانید در صفحه بازی مربوطه از طریق تماس تلفنی و یا واتساپ و همچنین در صورتی که مجموعه اتاق فرار سیستم رزرو داشته باشد از طریق سایت مجموعه بازی مورد نظر خود را رزرو کنید. در صورتی که مجموعه اتاق فرار دارای سیستم رزرو انلاین اتاق فرار نباشد میتوانید از طریق سیستم رزرو اتاق فرار اسکیپ مگ به صورت انلاین بازی خود را رزرو کنید.

  • گفته ها حاکی از این است که این تفریح برای نخستین بار در شرق آسیا ایجاد شد، اما عده زیادی معتقدند اولین اتاق های فرار به شکل امروزی در سال 2011 و در شهر بوداپست مجارستان ایجاد شدند.
  • یک نکته‌ی بسیار بسیار مهم برای بازی‌های رومیزی اتاق فرار، legacy بودن سبک آنهاست.
  • با توجه به محبوبیت بسیار زیاد این بازی، تا به امروز بیش از صد اتاق فرار در ژانرهای مختلف در شهر تهران طراحی و اجرایی شده که در این مطلب سعی شده به فعال ترین مجموعه های اسکیپ روم اشاره شود.
  • یادتون نره اگر شما بیرون بازی استرس بگیرید قطعا این استرس به داخل بازی هم کشیده میشه و بهترین اتاق فرار تهران رو برای شما بدترین جلوه میده.
بخوانید  اسب فروشی در ایران بررسی قیمت و راهنمای خرید اسب مسابقه-رویال هورس