مستندی از زندگی مارک زاکربرگ توسط اسکای بسازید


فیلم زاکربرگ جدیدترین پروژه مستند در مورد داستان زندگی بنیانگذار شرکت فیس بوک خواهد بود.

هفته گذشته شبکه تلویزیونی اسکای از ساخت مستندی درباره زندگی مارک زاکربرگ، بنیانگذار و مدیر عامل فیس بوک خبر داد. بر اساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط خبرگزاری ددلاین، روند ساخت این پروژه به تازگی با عنوان موقت Zuckerberg: King of the Metaverse آغاز شده است. با این حال هنوز مشخص نیست که نام نهایی این مستند چه خواهد بود.

نیک گرین، فیلمساز بریتانیایی نامزد جایزه بفتا، که مستندهای سیاسی و اجتماعی دیگری در مورد افراد مشهور و مرموز دنیای امروز ساخته است، با شرکت فیلمسازی انگلیسی Rogan Productions، این فیلم مستند را تولید خواهد کرد که باید با ویدئوی آرشیوی هرگز قبل از آن ترکیب شود. -مصاحبه های دیده شده و اختصاصی داستان زندگی زاکربرگ تا به امروز را که او رهبری خواهد کرد، روایت می کند.

با نزدیک شدن به بیستمین سالگرد تاسیس شرکت و برند فیس بوک در سال 2024، سایر شبکه ها و شرکت های رسانه ای و فیلمسازی در حال برنامه ریزی برای ساخت مستندهایی با محوریت داستان زندگی جنجالی زاکربرگ و شبکه اجتماعی فیس بوک هستند. پروژه دیگری از این دست، پروژه زاکربرگ روزنامه نگار بریتانیایی لوئیس ترو است که با همکاری استودیو Mindhouse Productions برای بی بی سی تولید شده است.

شمشیربازی زاکربرگ در متاورس

هنوز مشخص نیست که زاکربرگ و برند فیس بوک Zuckerberg: King of the Metaverse با چه بخشی از زندگی حرفه ای زاکربرگ سروکار دارند، اما با توجه به فیلم شبکه اجتماعی دیوید فینچر که در سال 2010 برنده سه جایزه اسکار شد، بخش‌های زیادی از زندگی شخصی و ماجراجویی‌های خود را قبل از راه‌اندازی سایت فیسبوک به تصویر کشید، مانند سرقت فکری زاکربرگ از برادران وینکلوس برای ایجاد این شبکه اجتماعی، احتمالاً در این مستند با جنجال‌ها و رسوایی‌ها با خیلی بیشتر از آن روبرو شوید.

بخوانید  نقد انیمیشن نمایش پالونی: ویژه هالووین | هالووین از نگاه خالق ریک و مورتی

احضار زاکربرگ به کنگره دولت آمریکا برای بررسی نقش پنهان شبکه فیس بوک در رویدادهای سیاسی انتخابات 2020، بحران موسسه آماری آنالیتیکا فیس بوک-کمبریج در مدیریت اطلاعات شخصی کاربران و غیرقانونی بودن آنها. فروش از دیگر جنجال‌هایی است که دلیل تغییر نام این شرکت از فیسبوک به متا در اکتبر 2021 نیز برای امور رسانه‌ای و تبلیغاتی در نظر گرفته شده است.

مستند دیلی درباره زندگی حرفه ای دیلی تامپسون برنده مدال المپیک بریتانیا و سریال کارآگاهی Gone: Ireland’s Vanishing Triangle و Dublin Narcos از ایرلند که دنباله ای بر Liverpool Narcos است که داستان ظهور و ظهور جنایتکاران زیرزمینی دوبلین را روایت می کند. اواخر دهه 80 و 90. اعلام شده از جمله مستندهای جدیدی است که توسط Sky Documentaries برای اکران در سال های آینده تایید شده است.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.