مدیر عامل اکتیویژن بلیزارد به CMA پاسخ می دهد و می گوید در تصمیم گیری علیه ادغام مایکروسافت «دگماتیک» است.

بابی کوتیک، مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد به دلیل تصمیم اخیر رگولاتور بریتانیا برای جلوگیری از فروش شرکت Call of Duty به مایکروسافت به ارزش 68.7 میلیارد دلار، به CMA واکنش نشان داد. در مصاحبه با CNBCKotick ادعاهای متعددی را مطرح کرد که یکی از آنها به جلسه احتمالی بین AMC و FTC اشاره داشت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

او گفت: «برای اینکه شرکت‌های آمریکایی بتوانند به طور مؤثر رقابت کنند، باید بتوانیم تجمیع و این نوع ادغام‌ها را داشته باشیم».

یک سخنگوی FTC به رویترز گفت: “FTC مطلقاً با CMA یا هر تنظیم کننده بین المللی دیگری در مورد بررسی پیشنهادی ادغام همکاری نکرده است.”

یک منبع FTC گفت رویترز که خان و CMA در واقع هفته گذشته ملاقات کردند اما در مورد این موضوع صحبت نکردند. وضعیت دستورالعمل FTC که “کار ضد انحصار فدرال اغلب شامل همکاری با مقامات بین المللی در سراسر جهان برای ترویج رویکردهای صحیح در سیاست رقابت است”.

کوتیک گفت که از ملاقاتی بین رئیس CMA و لینا خان، رئیس کمیسیون تجارت فدرال در ایالات متحده شنیده است. FTC در تلاش برای توقف فروش از مایکروسافت شکایت کرده است. برخی فکر می کنند FTC و CMA با هم کار می کنند.

همچنین در این مصاحبه، کوتیک گفت که این امر ضروری است که اجازه فروش داده شود تا شرکت های آمریکایی بتوانند بهتر در سطح جهانی رقابت کنند. او از مالک TikTok، ByteDance و شرکت مادر League of Legends Tencent به عنوان “بهترین شرکت ها در صنایع خود در جهان” یاد کرد. او گفت که ادغام راهی برای رقابت بیشتر شرکت هایی مانند اکتیویژن بلیزارد است.

بخوانید  معرفی آخرین ماموریت گروه Guardians of the Galaxy در تریلر جدید Guardians of the Galaxy 3

“من از شنیدن اینکه لینا خان و رئیس CMA یک هفته و نیم پیش در واشنگتن جلسه ای داشتند شگفت زده شدم. می دانید، از نظر قانونی قرار نیست در مورد دعاوی جاری بحث کنید. Kotick گفت: “اما، می دانید، من فکر می کنم آنچه اکنون می بینید این است که CMA به عنوان ابزاری توسط FTC استفاده می شود تا بتواند چنین نتایجی را ایجاد کند، و آنها قرار نیست اینگونه باشند. کار کن.”

او گفت: “به نظر می رسد که آنها راه حل های ابری ارائه شده توسط مایکروسافت، که راه حل های ابری بسیار سخاوتمندانه بودند، با یک تصمیم مطلوب خاتمه می یافتند. بنابراین نحوه تعامل آنها با ما در طول فرآیند بسیار متفاوت از نتیجه است.” . .

در مصاحبه CNBC، Kotick گفت رگولاتورهایی که با فروش مخالفت کردند “مواضع جزمی” گرفتند و کار خود را انجام ندادند و ماموریت خود را انجام ندادند.

این سخنگو افزود: در جایی که یک توافق آشکارا ضد رقابتی به نظر می رسد، تنظیم کننده های مستقل ضد انحصار می توانند به سادگی قضاوت خود را انجام دهند.

البته کوتیک با بحث و جدل غریبه نیست. بسیاری از او خواستار کناره گیری او در میان یک سری اتهامات سوء رفتار در محل کار شده اند. در ژوئن 2022، این شرکت نتایج تحقیقات داخلی خود را از طریق سایت سرمایه گذار خود منتشر کرد. اگرچه این گزارش موارد فردی آزار و اذیت را تایید کرد، اما ادعا کرد که “هیچ مدرکی” وجود ندارد که مدیران ارشد این آزار و اذیت را نادیده گرفته یا اطلاعاتی را از هیئت مدیره پنهان کرده باشند.

بخوانید  انتشار غافلگیر کننده سگا از بازی معمایی کارآگاهی Sonic

Kotick ادامه داد که تصمیم CMA برای اکتیویژن بلیزارد شوکه کننده بود زیرا تا زمانی که تصمیم در 26 آوریل منتشر شد، Kotick CMA را “متفکرانه و معقول” می دانست.

تحریریه مجله بازی یک گیمر