وقتی فعال میشود، ویژگیها نشانههای صوتی را ارائه میکنند تا به بازیکنان اطلاع دهند که چه اتفاقی میافتد. برای مثال، صدای ماشین و موتور بسته به جهتی که بازیکن باید بچرخد، از چپ به راست حرکت میکند. یک سری بوق به بازیکنان در صورت نزدیک شدن به لبه میدان مسابقه اطلاع می دهد. سایر نشانه های صوتی شامل زمان تعویض دنده (در صورت بازی با گیربکس دستی)، موقعیت قطب و جهت مسیر، اطلاعات دقیق تر پیچ ها و موارد دیگر است.
که در یک ویدیو اعضای تیم دسترسپذیری که در کانال رسمی Xbox YouTube پست شده است، در مورد کار با مشاور دسترسی نابینا براندون کول در هر مرحله از فرآیند طراحی بحث میکنند. کول خاطرنشان می کند که ممکن است هنوز یک منحنی یادگیری برای گیمرهای نابینا وجود داشته باشد که احتمالاً قبلاً هرگز یک بازی مسابقه ای انجام نداده اند یا یک وسیله نقلیه واقعی رانندگی نکرده اند. او می گوید: «ممکن است در ابتدا دقیقاً آنطور که می خواهید پیش نرود، اما می توانید بر اساس سرنخ هایی که در اینجا داریم، سرنخ ها را بیاموزید».
Forza Motorsport انواع مختلفی از ویژگیهای صوتی را ارائه میکند که به بازیکنان نابینا اجازه مسابقه دادن را میدهد. توسعهدهنده Turn 10 Studios بهطور گسترده با آزمایشکنندگان کار کرده است تا بازی ایکسباکس را «در دسترسترین بازی تا کنون» توسعهدهنده بسازد.
محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.
در پیکربندی، بازیکنان میتوانند به صداها گوش دهند و گزینهها را تغییر دهند تا مشخص کنند کدام مجموعه از ویژگیهای صوتی مناسبتر است. آنها همچنین میتوانند روایت روی صفحه را با گزینههایی برای حجم، زیر و بم و سرعت سفارشی کنند. میزان گفتار راوی روی صفحه و آنچه راوی روی صفحه می خواند نیز می تواند سفارشی شود تا از اضافه بار اطلاعات جلوگیری شود.
سایر ویژگیهای دسترسی شامل «رانندگی با یک لمس» است که به بازیکنان اجازه میدهد تا تعداد ورودیهای مورد نیاز را به حداقل برسانند، و همچنین کمکهای فردی برای ترمز، فرمان و موارد دیگر. فیلترها و حالت های کوررنگی UI و جهان نیز در دسترس خواهند بود. ایکس باکس اطلاعات بیشتری در مورد این ویژگیها در نزدیکی راهاندازی اعلام خواهد کرد.