مدیر اجرایی اکتیویژن می گوید، جیم رایان، رئیس پلی استیشن می گوید که او معامله جدیدی با نام Call of Duty نمی خواهد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



حماسه در حال ادغام مایکروسافت و اکتیویژن اخیراً پیچیدگی عجیب دیگری به خود گرفت، زمانی که یکی از معاونان اجرایی اکتیویژن ادعا کرد که جیم رایان، رئیس پلی استیشن، در جلسه ای در ماه فوریه بیانیه زیر را بیان کرد: “من یک قرارداد جدید Call of Duty نمی خواهم. می خواهم ادغام خود را مسدود کنید

سونی اخیراً وقتی در روزنامه‌های دادگاه گفت که می‌ترسد مایکروسافت عمداً Call of Duty در پلی‌استیشن را خراب کند تا مشتریان را به ایکس‌باکس بکشاند. طبق گزارش ها، مایکروسافت به سونی پیشنهاد داد تا Call of Duty را به مدت 10 سال روی پلی استیشن نگه دارد – پیشنهادی که توسط نینتندو و انویدیا امضا شده بود – اما سونی نپذیرفت. اینکه آیا این ادغام انجام خواهد شد یا خیر هنوز مشخص نیست، زیرا مایکروسافت اخیرا به مقامات اروپایی گفته است که برای تکمیل قرارداد، Call of Duty را رها نمی‌کند یا نمی‌فروشد.

مدیر عامل SIE در بروکسل به این سوال پاسخ داد.

به قول او:

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

ثبت نام کنید یا وارد شوید

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

من یک قرارداد جدید Call of Duty نمی‌خواهم. فقط می‌خواهم از ادغام شما جلوگیری کنم.

— لولو چنگ مسروی (@lulumeservey) 8 مارس 2023

لولو چنگ مرروی، مدیر ارتباطات اکتیویژن و معاون اجرایی، این نقل قول را در 8 مارس توییت کرد و گفت که رایان این سخنان را در جلسه ای در 21 فوریه در بروکسل بیان کرد. Meservey قبلاً میم‌های حماسی ضد سونی را منتشر کرده بود که در رسانه‌های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفت. رسانه ها، از جمله در آن تاریخ مورد بحث. GameSpot برای نظر بیشتر با سونی تماس گرفته است.