وعده 5 اژدهای جدید در فصل دوم سریال House of the Dragon

کندال نیز همکاری کرد جورج آر آر مارتینسازنده دنیای وستروس روی این سریال کار می کند. همچنین آلن تیلور کارگردان 7 قسمت از سریال Game of Thrones از جمله Baelor و Fire and Blood برای کارگردانی چند قسمت از فصل دوم House of the Dragon بازگشت. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل دوم سریال خانواده اژدها در دسترس نیست.

سازنده سریال House of the Dragon قول داده که در فصل دوم این سریال شاهد حضور 5 اژدهای جدید باشیم.

علاوه بر این، جورج آر آر مارتین، خالق رمان آتش و خون، در مصاحبه با هالیوود ریپورتر از کار نویسندگان سریال تمجید کرد و گفت که آنها کار شگفت انگیزی را در پوشش رویدادهایی انجام دادند که اتفاق نیفتاده بود. مارتین در این مصاحبه در مقابل جمعیت حاضر در لس آنجلس اعلام کرد: «این مرد [کندال] یک تیم تحریریه عالی دارد. زیرا اگر کتاب آتش و خون من را بخوانید متوجه می شوید که آن جزئیات و اطلاعات در کتاب نبوده است. بنابراین جزئیات و اتفاقاتی در نمایش وجود دارد که کاملاً غافلگیرکننده و تکان دهنده است که در کتاب نیست.”

مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال The House of the Dragon قرار است در سال 2023 اتفاق بیفتد و فصل دوم سریال پیش درآمد Game of Thrones در تابستان 2024 از شبکه HBO پخش خواهد شد. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوناطلاعات جدیدی از فصل دوم سریال خانواده اژدها منتشر شد. رایان کندالمجری این سریال در مصاحبه با هالیوود ریپورتر وعده داد که در فصل دوم سریال House of the Dragon می توان منتظر 5 اژدهای کاملاً جدید بود که تا به حال ندیده بودیم.

بخوانید  تاریخ انتشار Marvel's Spider-Man 2 به زودی اعلام می شود

جورج آر.  آر مارتین، نویسنده آهنگ یخ و آتش

مارتین در حال حاضر مشغول کار بر روی جدیدترین کتاب «آواز یخ و آتش» است که طرفداران سال ها منتظر آن بودند. پیش از آن پایان بندی سریال Game of Thrones به خصوص پایان آن با انتقادات زیادی مواجه شد و حالا طرفداران امیدوارند که پایان داستان این کتاب بسیار متفاوت و بهتر از پایان سریال باشد. بعد از جدایی میگل ساپوچنیک که اکنون کارگردان و نمايشگر فصل اول House of the Dragon بود رایان کندالدیگر شورانر این سریال که خالق اصلی سریال به حساب می آید، اکنون به تنها شورانر سریال خانه اژدها در فصل دوم تبدیل شده است.