مجموعه تلویزیونی Tomb Raider از فیبی والر-بریج به آمازون می آید

والر-بریج در ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت در نقش هلنا دختر ماجراجوی ایندی ظاهر خواهد شد. اولین تریلر کامل این فیلم در ماه دسامبر منتشر شد. این فیلم از 30 ژوئن 2023 در سینماها اکران خواهد شد.

نتفلیکس یک سریال انیمیشنی در آینده دارد که بر اساس دنیای Tomb Raider ساخته شده است. ماجراهای لارا کرافت پس از وقایع سه گانه Crystal Dynamics Reboot را دنبال می کند. این فیلم توسط تاشا هوو نوشته شده است و صداپیشگی توسط آلن مالدونادو (پاشنه، آخرین OG) در نقش زیپ و هیلی آتول (پگی از فیلم‌های کاپیتان آمریکا) در نقش لارا کرافت انجام می‌شود. در سال 2018، آلیشیا ویکاندر در یک فیلم اقتباسی از Tomb Raider بازی کرد.

فیبی والر-بریج (Fleabag، Indiana Jones و The Dial Of Destiny) ظاهراً در حال ساخت یک سریال تلویزیونی بر اساس بازی های ویدیویی Tomb Raider است. هالیوود ریپورتر اولین کسی بود که گزارش داد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

به گفته منابع ناشناس، والر-بریج فیلمنامه این سریال را خواهد نوشت، بدون اینکه برنامه ای برای بازی در این اقتباس تلویزیونی داشته باشد. او در کنار رئیس سابق کمدی و درام آمازون، رایان آندولینا، و همچنین رئیس سابق معاملات کلی، آماندا گرینبلات، تهیه کننده اجرایی این سریال خواهد بود. هنوز هیچ نظر یا جزئیات رسمی منتشر نشده است.

Tomb Raider آخرین پروژه Waller-Bridge با آمازون به عنوان بخشی از معامله کلی آن با پلتفرم استریم است. او همچنین در حال توسعه و نوشتن اقتباسی از رمان کلودیا لوکس Sign Here است، که “اولین رمان طنز تیره، شگفت‌انگیز و کاملاً گیرا در مورد مردی است که در جهنم (به معنای واقعی کلمه) کار می‌کند و در سپیده‌دم یک تبلیغ بزرگ است.

بخوانید  FINAL FANTASY VII REBIRTH – تریلر راه اندازی

پیش از این گزارش شده بود که والر-بریج سریال دیگری برای آمازون در دست ساخت دارد که می تواند درام، کمدی یا کمدی-درام باشد. منبع ناشناس هالیوود ریپورتر می گوید که Tomb Raider آن پروژه نیست، اما همچنین مشخص نیست که آیا آن سریال دیگر هنوز در حال تولید است یا خیر – قرار بود فیلمبرداری آن سال گذشته آغاز شود.