گفته می شود Far Cry 7 و یک بازی چند نفره مستقل در دست ساخت هستند | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS

یوبی‌سافت، در حالی که پس از یک سری اشتباهات تجاری با مشکل مواجه می‌شود، احتمالاً بزرگترین فرنچایز خود: Far Cry را دو چندان می‌کند. و وقتی می گویم دو نفره، منظورم دوبل است، ظاهراً دو بازی برای این سری در دست ساخت است: یکی تک نفره، دیگری چند نفره.

به طور سنتی، اکثر بازی‌های Far Cry بر روی یک بازیکن با قابلیت بازی مشترک تمرکز می‌کنند.

پس از اتمام بازی، بازیکنان این امکان را دارند که داستان را با New Game Plus پخش کنند. پس از بارگیری مجدد در بازی، بازیکنان متوجه چند گزارش متن جدید می شوند که در ابتدا در اولین بازی آنها وجود نداشت.

اگر این جزئیات درست باشد، این وضعیت بسیار شبیه به اتفاقی است که در مورد The Last of Us Part 2 رخ داد، که در ابتدا قرار بود یک جزء چند نفره داشته باشد که در نهایت به پروژه خودش تبدیل شد، با جزئیات بیشتر در این موضوع. اواخر امسال بیا همانطور که بازی‌های چندنفره از نظر اندازه و گستره‌شان بیشتر و بیشتر مستقل می‌شوند، جالب است که ببینیم چه تعداد بازی اضافی که به طور سنتی اجزای تک‌نفره و چند نفره‌شان را با هم ترکیب می‌کنند، شروع به تقسیم آن‌ها می‌کنند.

در گزارش‌های جدید، بازیکنان می‌توانند یک تبادل ایمیل مانند بین دو شخصیت را بخوانند که در مورد یافتن فرصت‌های شغلی جدید به دلیل «برچیدن» که قرار است در سال آینده اتفاق بیفتد صحبت می‌کنند. همانطور که گفتگو ادامه دارد، آن دو در مورد کار احتمالی در Sprawl on Titan صحبت می کنند.

بخوانید  منتظر بازگشت مارگو رابی در نقش هارلی کوین باشید

Dead Space 2 یک بازی بود که دارای حالت تک نفره و حالت چند نفره بود. بازسازی نسخه قبلی خود به تازگی ارسال شده است، و در بازسازی اصلی Dead Space، بازیکنان بر این باورند که یک تخم مرغ عید پاک را پیدا کرده‌اند تا نشان دهد که دنباله نیز با همان رفتار مواجه خواهد شد.

با توجه به اینکه EA برای عرضه بازی‌های تک‌نفره که بخشی از مجموعه جنگ ستارگان نیستند، تلاش می‌کند، اگر Dead Space Remake فروش خوبی داشته باشد، باید تصور کنید که بازسازی دنباله‌ای به همان اندازه محبوب روی میز خواهد بود. فقط انتظار داشته باشید که آن را فقط در حالت تک نفره ارسال کنید، با یک بازی مستقل چند نفره Dead Space که در خط تولید قرار دارد.

این مکان در فرنچایز Dead Space بسیار مهم است زیرا جایی است که Issac پس از فرار از USG Ishimura برای زندگی خود در Dead Space 2 می جنگد.

اگرچه اطلاعات زیادی در دست نیست، اما گزارش حاکی از آن است که پروژه چندنفره Maverick در بیابان آلاسکا اتفاق می‌افتد و باید یک تیراندازی مبتنی بر استخراج باشد. این با نظرسنجی قبلی که توسط Ubiosft در گذشته انجام شده بود و در ابتدا توسط PC Gamer مشاهده شد، مطابقت دارد، جایی که از طرفداران پرسید که مایلند Far Cry بعدی کجا باشد – یکی از گزینه ها آلاسکا بود.

این بر اساس گزارشی از Insider Gaming است که ادعا می‌کند عناوین معرفی‌نشده Far Cry در ابتدا قرار بود یک بازی باشند تا اینکه دن هی، مدیر اجرایی سابق فرنچایز Far Cry را ترک کرد. یوبی‌سافت برای کار در بلیزارد اینترتینمنت. در ادامه این گزارش آمده است که پروژه تک نفره اکنون Project Blackbird و Far Cry چند نفره Project Maverick نامیده می شود که Ubisoft Montreal به شدت در هر دو بازی مشارکت دارد.

بخوانید  Microsoft Visual Studio Pro این هفته به 36 دلار کاهش یافت