ماجراجویی جدید آهسوکا در دنیای جنگ ستارگان در تصاویری جدید از سری آهسوکا

روزاریو داوزنه مثل آسوکا تانو، لارس میکلسن همانطور که دریاسالار بزرگ تراون، هایدن کریستنسن مانند آناکین اسکای واکر یا دارث ویدر، ناتاشا لیو بوردیسو مثل سابین رن، مری الیزابت وینستد مثل هرا سیندولا، ژنویو اوریلی در نقش Man Matma ایمان اسفندی در نقش ازرا بریجر ری استیونسون در نقش مدرسه بیلان، ایوانا ساخنو مثل شین هتی، دیوید هلدینگ در نقش هویانگ، دایان لی اینوسانتو به عنوان مورگان الیزابت و وس چتم، از جمله بازیگران حاضر در سریال آهسوکا هستند و به ایفای نقش پرداخته اند.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از سریال آهسوکا منتشر شده است. مجله Empire شماره جدید خود را به سریال Asuka اختصاص داده است و به همین منظور دو تصویر جلد از سری Asuka منتشر کرده است که هر دو بر روی شخصیت Asuka Tano تمرکز دارند. علاوه بر این، تصویر جدیدی از سری Ahsoka منتشر شده است که Ahsoka Tano را نشان می دهد که ظاهراً خطری را که در کهکشان جهان جنگ ستارگان وجود دارد توضیح می دهد. در زیر می توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

اولین جلد مجله امپایر برای سری Ahsoka

جلد دوم Empire برای سریال Ahsoka

Asuka Tano دست به سینه در سریال Ahsoka

مجله Empire با اختصاص شماره جدید خود به سری بعدی در دنیای جنگ ستارگان، تصاویر جدیدی از سری Ahsoka را منتشر کرده است.

بازی سریال Ahsoka در آگوست 2023 در دیزنی پلاس پخش خواهد شد، اما تاریخ دقیق آن هنوز اعلام نشده است. دیوید فیلونی وی مسئولیت نگارش فیلمنامه سریال آهسوکا و همچنین با جان فاورو، خالق سریال Mandalorian به عنوان تهیه کننده اجرایی در این سریال از دنیای جنگ ستارگان حضور داشت. به گزارش لوکاس فیلم، دیو فیلونی، پیتر رمزی، استف گرین، جنیفر گتزینگر، گیتا پاتل و ریک فامویا کارگردانی قسمت های مختلف سریال آسوکا را بر عهده داشتند.

بخوانید  دنباله Ghostbusters: Afterlife نام های بزرگ بیشتری را به بازیگران خود اضافه می کند
تحریریه مجله بازی یک گیمر