بهترین بازی های جورچین اندروید + لینک دانلود ۱۵ بازی

بازی Harry Potter: Puzzles & Spell در ابتدا از بازیکن می‌خواهد تا از میان چهار گروه با نام‌های گریفیندور، اسلیترین، ریونکلا و هافلپاف، تنها یک مورد را انتخاب کند و وارد مراحل بازی شود. همچنین بازیکن می‌تواند جزئیاتی از کاراکتر خود را نیز شخصی‌سازی کند و به مرور آیتم‌های مختلفی را به‌دست آورد. گیم‌پلی بازی هم از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و می‌تواند تجربه‌ی خاطره‌انگیز و جذابی را در سبک جورچین رقم بزند. بازی اندروید Harry Potter: Puzzles & Spell در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

گیمر می‌تواند هر از گاهی از قدرت‌های ویژه‌ای استفاده کند تا مهره‌های بیشتری را در نوبت خود نابود کند. بازی Match Masters ‎- PvP Match 3 در هر مسابقه دو بازیکن را در قالب سه راند مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. هر بازیکن نیز در هر دور، تنها دو فرصت برای جابه‌جایی مهره‌ها دارد که باید به بهترین نحو از آن‌ها استفاده کند. به‌طور کلی اگر به بازی‌های جورچین و مچ‌تری علاقه دارید و به‌دنبال یک اثر چند نفره جذاب در این سبک می‌گردید، Match Masters ‎- PvP Match 3 یکی از بهترین انتخاب‌های شما در اندروید محسوب می‌شود.

بازی اندروید Candy Crush Saga دارای ده‌ها مرحله‌ی مختلف است که هر از گاهی به واسه‌ی به‌روز رسانی‌های مختلف به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. همچنین بازی علاوه‌بر ارائه‌ی یک گیم‌پلی جذاب، از گرافیک و صداگذاری بسیار خوبی نیز بهره می‌برد. درنهایت باید گفت که با یک بازی پر محتوا و البته بسیار اعتیادآور روبه‌رو هستیم که تا مدت‌ها توانایی سرگرم نگه‌داشتن بازیکن را دارد. اگر به آثار جورچین علاقه دارید، به هیچ‌وجه بازی Candy Crush Saga را در اندروید از دست ندهید.

به‌طور کلی بازی گیم‌پلی نسبتا مشابهی با سایر عناوین Match 3 دارد. گیمر باید در هر مرحله سعی کند تا شکل‌های هم‌رنگ را در یک خط قرار دهد تا با ترکیب شدن حداقل سه مهره‌ی یک شکل، امتیازات خود را افزایش دهد. البته با قرار دادن تعداد بیشتری از مهره‌ها درکنار یکدیگر، یکی از کاراکتر‌های اصلی سری Angry Birds متناسب با پرندگانی که در اختیار دارید به کمک شما می‌آید و تعداد قابل توجهی از مهره‌ها را نابود می‌کند. بازی اندروید Angry Birds Match 3 یکی از پر طرفدارترین بازی‌های جورچین در اندروید شمرده می‌شود که می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود کنید. همچنین گفتنی است که استودیو Rovio Entertainment بازی‌های با کیفیت دیگری هم مانند Angry Birds Dream Blast، Angry Birds Blast، Fruit Nibblers را عرضه کرده است که همگی جزو بهترین آثار سبک جورچین در اندروید محسوب می‌شوند.

بازی اندروید Pet Rescue

۷- بازی Pet Rescue Saga | پت رسکیو ساگا

  • سبک: جورچین
  • استودیو: King
  • قیمت: رایگان

دانلود بازی Match Triple 3D – Match Master برای اندروید

بازی اندروید Disney Frozen Free Fall Games

۱۲- بازی Disney Frozen Free Fall Games | دیزنی فروزن

  • سبک: جورچین
  • استودیو: Jam City, Inc
  • قیمت: رایگان

Angry Birds از سری بازی‌های مشهور در دنیای گیم محسوب می‌شود که بیشتر به واسطه‌ی گیم‌پلی جذاب و خلاقانه‌ی خود شهرت دارد. البته مدت‌ها است که استودیو Rovio Entertainment درکنار عرضه‌ی بازی‌هایی مشابه با سری اصلی، پای پرندگان خشمگین را در سایر ژانر‌ها مانند RPG و البته Match 3 هم باز کرده است. بازی Angry Birds Match 3 یک نمونه‌ی با کیفیت از همین آثار است که در سبک جورچین دنبال می‌شود و رقابت‌های نسبتا متفاوتی را میان پرندگان خشمگین و خوک‌های سبز رقم می‌زند.

اگر اهل بازی‌های جورچین روی پلتفرم موبایل باشید، به احتمال زیاد با بازی Candy Crush Saga آشنایی دارید. کندی کرش یک بازی تفننی است که گیم‌پلی آن به‌صورت مچ تری دنبال می‌شود و فاقد پیچدگی خاصی است. درواقع همین روند ساده گیم‌پلی و کیفیت بالای مراحل آن، باعث شده است تا دامنه‌ی مخاطبان بازی حسابی گسترش پیدا کند و طرفداران آن محدود به گروه یا رده سنی خاصی نشود.

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی Disney Frozen Free Fall Games شخصیت‌هایی از جمله آنا، السا، اولاف و بعضی دیگر از کاراکتر انیمیشین فروزن را در خود جای داده است. همچنین بازی از طراحی و گرافیکی بسیار خوبی بهره می‌برد و حس و حال جذابی را به گیمر منتقل می‌کند. باید گفت که اگر به بازی‌های جورچین علاقه دارید یا طرفدار انیمیشین فروزن هستید، نباید تجربه‌ی بازی اندروید Disney Frozen Free Fall Games را در پلتفرم موبایل از دست بدهید. بازی Disney Frozen Free Fall Games در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

این‌بار با یک بازی متفاوت مواجه هستیم که گیم‌پلی آن با سبک‌های جورچین و جست‌وجوی اشیا ترکیب شده است. بازی Match Triple 3D – Match Master به‌طور همزمان سرعت عمل، دقت و تیزبینی بازیکن را محک می‌زند و مراحل بسیار چالش برانگیزی را ارائه می‌کند. بنابراین در روند بازی باید درکنار پیدا کردن اشیا مشابه با یکدیگر، مراقب گذر زمان هم بود تا درنهایت با موفقیت از مراحل آن عبور کرد.

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی Pet Rescue Saga روایتگر نجات حیوانات با مزه و دوست داشتنی است که برای خارج شدن از ارتفاعات و مکان‌های خطرناک به کمک شما احتیاج دارند. بازیکن هربار با ازبین‌بردن مهره‌ها،‌ باعث می‌شود تا مسیر حیوانات هموار تر شده تا درنهایت از آن مخمصه خارج شوند. بازی اندروید Pet Rescue Saga مانند دیگر آثار استودیو کینگ، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند تجربه مفرح و جذابی را به مخاطب خود ارائه کند.

بخوانید  Deep Rock Galactic: First Update Survivor اندکی پس از رسیدن به فروش ۱ میلیونی منتشر شد

دانلود بازی Clash Quest برای اندروید

بازی اندروید Clash Quest نیرو‌های متنوعی مانند آرچر‌ها، بربر‌ها، ویزارد‌ها و سایر کاراکتر‌های مشهور دنیای کلش اف کلنز را در اختیار گیمر قرار می‌دهد. بازیکن با جا‌به‌جا کردن نیرو‌هایی که در هر مرحله در اختیار دارد، باید کاراکتر‌های مشابه را درکنار یک دیگر قرار دهد تا دشمنان مقابل خود را نابود کند. شرکت سوپرسل با آثار با کیفیت گذشته‌ی خود، انقدر خوش درخشیده است که مقاومت برای تجربه‌ی Clash Quest و دیگر بازی‌های ساخته شده توسط این شرکت بزرگ، کار‌ چندان ساده‌ای نخواهد بود. بازی Clash Quest به‌صورت رایگان در پلی‌استور عرضه شده است.

بازی Harry Potter: Puzzles & Spells

۶- بازی Harry Potter: Puzzles & Spells | هری پاتر

  • سبک: جورچین
  • استودیو: Zynga
  • قیمت: رایگان

دانلود گوگل پلی Google Play


دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Royal Match

۵- بازی Royal Match | رویال مچ

  • سبک: جورچین، تفننی
  • استودیو: Dream Games, Ltd
  • قیمت: دلار

دانلود بازی Harry Potter: Puzzles & Spells برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


پرسش‌های متداول جورچین

بهترین بازی های جورچین کدام ها هستند؟

دانلود گوگل پلی Google Play


دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید کلش کوئست

۱۵- بازی Clash Quest | کلش کوئست

  • سبک: جورچین
  • استودیو: سوپرسل
  • قیمت: رایگان

چند بازی محبوب کندی کراش ساگا، Jigsaw Puzzles، بازی کلش کوئست و بازی مچ مسترز از جمله محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین بازی‌های جورچین اندروید هستند.

بازی های جورچین تفاوتی با سایر سبک‌های مشابه برای تقویت ذهن دارند؟‌

بازی اندروید Homescapes

۸- بازی Homescapes | هوم اسکیپز

  • سبک: جورچین، ماجراجویی
  • استودیو: Playrix
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید Candy Crush Saga

۹- بازی Candy Crush Saga | کندی کرش ساگا

  • سبک: جورچین، تفننی
  • استودیو: King
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید MARVEL Puzzle Quest: Hero RPG در سبک جورچین و نقش‌آفرینی دنبال می‌شود و روایتگر تقابل ده‌ها کاراکتر دنیای مارول است. از آیرون من و اسپایدر من گرفته تا دد پول، ولورین و بسیار از شخصیت‌های منفی و مثبت دیگر، همگی در روند بازی حضور موثری دارند. به‌طور کلی مراحل بازی نیز به‌گونه‌ای پیش می‌رود که با قرار گرفتن حداقل سه مهره‌ی هم‌رنگ درکنار یکدیگر به‌صورت ستونی یا عمودی، ضربه‌ای از طرف کاراکتر مشخص شده به حریف وارد می‌شود. این شرایط تا جایی ادامه پیدا می‌کند که یک جناح، تمام افراد خود را از دست بدهد. با اینکه MARVEL Puzzle Quest: Hero RPG قرار نیست تمرکز به خصوصی روی به تصویر کشیدن مبارزات در قالب گیم‌پلی و کات سین‌ها داشته باشد، اما در زمینه‌ی ارائه یک تجربه‌ی جذاب در سبک مچ‌تری، احتمالا به خوبی می‌تواند شما را سرگرم کند.

بازی اندروید Match Triple 3D – Match Master هربار انبوهی از اجسام مختلف مانند انواع اسباب بازی‌‌ها، میوه‌ها، حیوانات و بسیاری از اشیا متنوع را در رنگ‌های گوناگون مقابل گیمر قرار می‌دهد. دراین‌میان گیمر نیز باید با انتخاب مناسب و درنظرگرفتن زمان تعیین شده، شکل‌های مشابه را به‌طور مداوم انتخاب کند تا درنهایت با موفقیت مراحل را پشت سر بگذارد. Match Triple 3D – Match Master از جمله بازی‌های پرطرفدار و خوش ساختی است که می‌تواند به‌گونه‌ای نسبتا متفاوت، تجربه‌ی جذابی را در سبک جورچین ارائه کند. بازی اندروید Match Triple 3D – Match Master هم‌اکنون در پلی استور به‌صورت رایگان در دسترس قرار دارد.

دانلود گوگل پلی Google Play


استودیو Jam City با الهام و استفاده‌ی مستقیم از داستان و شخصیت‌های انمیشین محبوب Frozen یک بازی جورچین جذاب به نام Disney Frozen Free Fall Games را برای اندروید عرضه کرده است. درواقع بازی به در سبک Match three دنبال می‌شود و در هر مرحله بازیکن باید سعی کند تا مهره‌های هم‌رنگ را در یک سطح یا ستون قرار دهد تا درنهایت به امتیاز مورد نظر دست پیدا کند.

دانلود بازی Pet Rescue Saga برای اندروید

بازی اندروید MARVEL Puzzle Quest: Hero RPG

۱۳- بازی MARVEL Puzzle Quest: Hero RPG

  • سبک: نقش آفرینی
  • استودیو: D3 Go
  • قیمت: رایگان

دانلود بازی Homescapes برای اندروید

دانلود بازی Royal Match برای اندروید

دانلود بازی Tetris برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


دانلود بازی Witch Match Puzzle برای اندروید

بخش دیگر گیم‌پلی Homescapes مانند سایر آثار سبک Match 3 دنبال می‌شود و بازیکن باید شکل‌های مشابه را به‌صورت سه تایی یا بیشتر درکنار یکدیگر قرار دهد. درنهایت با کسب ستاره‌هایی که به‌صورت پاداش در پایان هر مرحله اهدا می‌شوند، می‌توان وسایل و آیتم‌های مربوط‌به عمارت را ارتقا داد و شخصی‌سازی کرد. همچنین بازی درکنار مراحل مبتنی بر سبک مچ تری، دارای مأموریت‌هایی است که گاهی بازیکن را وارد چالش‌های متفاوتی می‌کند. همچنین Homescapes از گرافیک واقعا خوبی بهره می‌برد و انیمیشن‌های زیبایی را به تصویر می‌کشد. بازی اندروید Homescapes از جمله آثار با کیفیت و پرطرفداری است که می‌توانید در سبک جورچین و ماجراجویی در موبایل به تجربه آن بپردازید. بازی Homescapes هم‌اکنون به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی MARVEL Puzzle Quest: Hero RPG برای اندروید

دانلود بازی Monster Busters: Hexa Blast برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


دانلود بازی Candy Crush Saga برای اندروید

بازی Pet Rescue Saga توسط استودیو شناخته شده‌ی King ساخته شده است که آثار درخشانی مانند Candy Crush و Farm Heroes Saga را در کارنامه‌ی بلند بالای خود دارد. با اینکه بازی Pet Rescue Saga از نظر گیم‌پلی چندان تفاوتی با دیگر بازی‌های جورچین ندارد، اما در زمینه‌ی ایجاد یک فضای دوست داشتی و سرگرم کننده، به خوبی کار خود را انجام می‌دهد.

بخوانید  سیمپسون ها در قسمت جدیدی از ماریو کارت تقلید می کنند

بازی اندروید Jigsaw Puzzles HD Puzzle Games

۱- بازی Jigsaw Puzzles HD Puzzle Games | جیگسا

  • سبک: جورچین، تفننی
  • استودیو: Guru Puzzle Game
  • قیمت: رایگان

تتریس از جمله بازی‌های کلاسیک و بسیار مشهوری است که در سراسر دنیا حسابی طرفدار دارد و مسابقات بسیاری با محوریت آن انجام می‌شود. حال بازی اندروید Tetris ساخته‌ی استودیو LAYSTUDIOS INC قصد دارد تا این تجربه‌ی مفرح را روی پلتفرم موبایل هم به وجود آورد. درواقع Tetris یک بازی مرحله محور است که به‌صورت آنلاین و آفلاین قابل اجرا است.

بازی Royal Match از جمله آثار سرگرم کننده در سبک جورچین محسوب می‌شود که موفق شده است تا بازخورد‌های بسیار مثبتی را از سوی بازیکنان دریافت کند. Royal Match در سبک Match 3 دنبال می‌شود و با داستان و بخش‌های شخصی‌سازی خود، انگیزه‌ای برای گیمر ایجاد می‌کند تا به انجام مراحل متنوع بپردازد.

بازی اندروید Witch Match Puzzle

۲- بازی Witch Match Puzzle | ویچ مچ

  • سبک: جورچین
  • استودیو: JULYis
  • قیمت: رایگان

دانلود بازی Angry Birds Match 3 برای اندروید

دانلود بازی Match Masters ‎- PvP Match 3 برای اندروید

بازی اندروید Monster Busters: Hexa Blast

۴- بازی Monster Busters: Hexa Blast | مانستر باسترز

  • سبک: جورچین
  • استودیو: PLAYDOG
  • قیمت: رایگان

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Witch Match Puzzle تجربه‌ای مشابه با آثاری مانند کندی کرش را ارائه می‌کند و جزو پر طرفدارترین بازی‌های سبک جورچین در اندروید شمرده می‌شود. بازی Witch Match Puzzle حال و هوای هالوینی دارد و بازیکن را در نقش یک دختر بچه جادوگر قرار می‌دهد که قرار است یک مسیر طولانی را در یک دنیای به ظاهر ترسناک و در عین حال با مزه طی کند.

بازی اندروید Witch Match Puzzle در هر مرحله شکل‌های رنگارنگی را در یک صفحه به‌صورت رندوم می‌چیند تا گیمر با قرار دادن موارد یک رنگ به‌صورت حداقل سه تایی درکنار یکدیگر، شکل‌ها را حذف و امتیاز آن‌ها را کسب کند. اما Witch Match Puzzle چالش‌های جالبی را برای بعضی از مراحل خود در نظر گرفته است که باعث کمی تفاوت با سایر آثار سبک جورچین شده است. به‌طور کلی Witch Match Puzzle یک بازی دوست داشتنی و عالی است که می‌تواند اوقات خوشی را برایتان در پلتفرم اندروید رقم بزند. بازی اندروید Witch Match Puzzle در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

بازی اندروید Match Triple 3D - Match Master

۱۱- بازی Match Triple 3D – Match Master | مچ تریپل تری دی

  • سبک: جورچین، تفننی
  • استودیو: LIHUHU PTE. LTD
  • قیمت: رایگان

بازی در هر مرحله، اجسام متعددی را در شکل‌های مختلف و به‌طور مداوم از بالای صفحه به سمت پایین رها می‌کند. بازیکن نیز باید با پر کردن سطر‌های خالی به‌صورت خطی، شکل‌ها را حذف کند و مانع رسیدن آن‌ها به بالای صفحه شود. همان‌طور که احتمالا می‌دانید برای پیروزی در بازی تتریس، حسابی باید تلاش کرد و زمان زیادی را برای تمرین و تسلط به گیم‌پلی آن اختصاص داد. اگر به‌دنبال یک بازی با کیفیت در سبک جورچین هستید، Tetris می‌تواند گزینه‌ی بسیاری خوبی برای شما محسوب شود.

سری داستان‌های هری پاتر انقدر محوبیت دارند که به سختی می‌توان به اثری که چنین نام بزرگی را یدک می‌کشد، بی توجهی کرد. بازی Harry Potter: Puzzles & Spells درواقع یک اثر برگرفته شده از فیلم‌های هری پاتر است که بازیکن را در نقش دانش آموزی قرار می‌دهد که به‌تازگی قرار است وارد مدرسه‌ی هاگوارتز شود. البته شخصیت‌های اصلی داستان مانند هری پاتر، هرمایونی، رون، داملبدور و سایر کاراکتر‌های محبوب دنیای هری پاتر نیز گیمر را در روند بازی همراهی می‌کنند.

دانلود گوگل پلی Google Play


دانلود گوگل پلی Google Play


دانلود گوگل پلی Google Play


بازی Monster Busters: Hexa Blast با کمی تغییر در ساختار گیم‌پلی معمول مچ تری، یک تجربه‌ی نسبتا متفاوتی را از سایر آثار این ژانر پدید می‌آورد. درواقع بازی در هسته‌ی اصلی گیم‌پلی خود از قوانین آشنای سری آثار جورچین پیروی می‌کند و بازیکن باید موجودات رنگارنگی که در صفحه قرار دارد را درکنار یکدیگر قرار دهد تا درنهایت حذف شوند. اما در روند Monster Busters: Hexa Blast فرایند حذف مهره‌ها به‌جای خطی، به‌صورت ضربردی انجام می‌شود و از همین‌‌رو شاهد چالش‌های جدید و متفاوتی هستیم که در نوع خود بسیار جالب به نظر می‌رسند.

احتمالا بارها پیش آمده است که افرادی را در سنین مختلفی مانند کودک یا بزرگسال مشاهده کنید که در حال انجام بازی‌هایی در سبک جورچین مانند کندی کراش یا از این قبیل آثار هستند. آثاری که شاید ساده به نظر برسند و محدود به سنین خاصی نباشند، اما معمولا به بهترین نحو می‌توانند اوقات بیکاری مخاطب خود را پر کنند. به‌طور معمول بازی‌های جورچین و Match 3 به‌گونه‌ای دنبال می‌شوند که بازیکن در آن باید با جابه‌جایی اجسام یا قرار دادن موجودات درکنار یک‌دیگر، برای کسب امتیاز بیشتر و اتمام مراحل پیش روی خود تلاش کند.


بازی های جورچین اندروید

همان‌طور که احتمالا خبر دارید، این روز‌ها تعامل میان صنعت ویدیو گیم با دنیای فیلم و کتاب، بیش‌ازپیش رونق گرفته و آثار بسیاری در این زمینه تولید و عرضه شده است. MARVEL Puzzle Quest: Hero RPG هم از جمله بازی‌های خوبی محسوب می‌شود که قصد دارد تا با الهام از آثار کمیکی و تا حدودی سینمایی دنیای مارول، یک تجربه‌ی جذاب و سرگرم کننده را به مخاطبان خود ارائه کند.

بخوانید  عبور تعداد کاربران همزمان استیم از ۳۰ میلیون

دانلود بازی Disney Frozen Free Fall Games برای اندروید

مدت‌ها پیش سوپرسل تنها با چند آثار بسیار محبوب مانند کلش اف کلنز و کلش رویال شناخته می‌شد؛ اما در حال حاضر این شرکت فنلاندی، چند اثر دیگر مانند Clash Quest را هم به کارنامه‌ی درخشان خود افزوده است و سعی دارد تا کیفیت بالای آثار محبوب خود را به سایر ژانر‌های دیگر هم وارد کند. بازی اندروید Clash Quest درواقع یک بازی با حال و هوای جورچین و مچ تری است که در طی مراحل مختلف و مبارزه با هوش مصنوعی دنبال می‌شود.

با اینکه حل قطعه‌ای تصاویر جورچین در دنیای واقعی می‌تواند به مراتب تجربه‌ی متفاوت‌تری را در اختیار مخاطب خود قرار دهد؛ اما استودیو Guru Puzzle Game با ساخت Jigsaw Puzzles HD Puzzle Games موفق شده است تا این بازی دوست داشتنی را به شکل بسیار زیبا و واقع‌گرایانه در قالب یک اثر ویدیو گیمی شبیه‌سازی کند. همچنین بازی تصاویر هنری بسیار زیبایی را در قالب تکه‌های ۳۵، ۷۰، ۱۴۰ و ۲۸۰ عددی ارائه می‌کند و می‌تواند تجربه‌ی جذابی را در سطوح مختلف خلق کند. درنهایت اگر طرفدار بازی‌های جورچین تصویری هستید، به هیچ‌وجه تجربه‌ی بازی Jigsaw Puzzles HD Puzzle را در اندروید از دست ندهید. بازی اندروید Jigsaw در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

همچنین بازی هر از گاهی باس‌هایی را مقابل گیمر قرار می‌دهد که نابود کردن آن‌ها نیاز به‌دست‌وپنجه نرم کردن با چالش‌های متنوع و سختی دارد. بازی از نظر گرافیک نیز دارای وضعیت مناسبی است و به‌عنوان یک بازی مچ تری می‌تواند به خوبی بازیکن را از خود راضی نگه‌دارد. در آخر اگر به بازی‌های جورچین علاقه دارید، Monster Busters: Hexa Blas می‌تواند انتخاب خوبی برای شما محسوب شود. بازی اندروید Monster Busters: Hexa Blas به‌صورت رایگان در پلی‌استور عرضه شده است.

دانلود بازی Jigsaw Puzzles HD Puzzle Games برای اندروید

پیش از این نیزی فهرست هایی از بازی‌ها را برای تقویت ذهن در یک گیمر معرفی کرده‌ایم. یکی از این سبک ها جورچین است.

بازی اندروید Angry Birds Match 3

۱۰- بازی Angry Birds Match 3 | انگری بردز مچ

  • سبک: جورچین، تفننی
  • استودیو: Rovio Entertainment Corporation
  • قیمت: رایگان

بازی اندروید Match Masters ‎- PvP Match 3

۱۴- بازی Match Masters ‎- PvP Match 3 | مچ مسترز

  • سبک: جورچین، چند نفره
  • استودیو: Candivore
  • قیمت: رایگان

بازی‌های جورچین تجربه‌ای هستند که درکنار اوقات شیرین و سرگرم کننده‌ی خود، روی ذهن نیز تاثیر بسیار مثبتی می‌گذارد. طبق اطلاعاتی که وجود دارد، بازی های جورچین می‌توانند تا حدودی از بیماری‌های مانند آلزایمر جلوگیری کنند، قدرت حل مسئله را افزایش دهند و فوایدی دیگری که همگی در رشد و بهبود عملکرد مغز تأثیرگذار هستند را درکنار سرگرمی ارائه کنند.

بازی اندروید Tetris

۳- بازی Tetris | تتریس

  • سبک: جورچین، تفننی
  • استودیو: LAYSTUDIOS INC
  • قیمت: رایگان

از جمله بازی های جورچین اندروید می‌توانیم به کلش کوئست، بازی Jigsaw Puzzles HD و بازی Match Masters اشاره کنیم که در نوع خود محبوب‌ترین های بازار درکنار کندی کرش هستند. البته گفتنی است که سری بازی‌های جورچین در کمال آرامش و سادگی، گاهی آن روی بی‌رحم خود را نیز نشان می‌دهند و بازیکن را حسابی شیفته‌ی خود می‌کنند. درواقع این سرنوشتی است که اگر طرفدار بازی‌های جورچین باشید، احتمالا آن را تجربه کرده‌اید یا حتی الان نیز دچار آن هستید. درنهایت اگر به‌دنبال آثار با کیفیتی در سبک جورچین می‌گردید یا قصد دارید تا اوقات فراغت خود را با بازی‌های ساده و با کیفیت ساخته شده برای پلتفرم موبایل پر کنید، حتما در ادامه با معرفی بهترین بازی‌های جورچین اندروید همراه یک گیمر باشید.

دانلود گوگل پلی Google Play


در روند بازی، گیمر باید با عبور از انواع مراحل مختلف که مشابه با دیگر آثار جورچین طراحی شده‌اند، به پادشاه کمک کند تا بخش‌های مختلفی از قصر خود را ارتقا دهد. بنابر این باید گفت که اگر از تجربه‌ی آثار جورچین با حال و هوای طراحی دکوراسیون مانند Homescapes لذت می‌برید، بازی Royal Match می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما محسوب شود. بازی اندروید Royal Match در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

بازی اندروید Match Masters ‎- PvP Match 3 یک اثر چند نفره در سبک جورچین است که شرایطی را در اخیتار بازیکنان قرار می‌دهد تا در قالب مسابقات مچ تری، به رقابت با یکدیگر بپردازند. درواقع بازی از همان قوانین معمول بازی‌های مچ تری پیروی می‌کند و تنها از گیمر می‌خواهد تا شکل‌های هم رنگ را درکنار یک‌دیگر قرار دهد. اما بازی از ویژ‌گی‌های جالبی نیز بهره می‌برد که کمک بزرگی برای پیروزی در رویداد‌ها محسوب می‌شود.

بازی Homescapes ساخته‌ی استودیو Playrix یک اثر پر طرفدار در سبک جورچین و ماجراجویی است که داستان شکوفایی یک عمارت بزرگ را روایت می‌کند. گیمر در روند بازی Homescapes می‌تواند درکنار پیش‌برد گیم‌پلی، مواردی مانند رنگ و نوع آیتم‌های خانه را شخصی‌سازی کند. به‌گونه‌ای که می‌توان گفت موضوع شخصی‌سازی، بخش مهمی از داستان و گیم‌پلی بازی را به خود اختصاص داده است.