لمس PvP یک مزیت رقابتی به گیم پلی جذاب Evercore Heroes شبیه MOBA می دهد.

روایت می‌تواند جایی باشد که بازی این باتوم را به دست می‌آورد، و بازیکنان جدید را وسوسه می‌کند تا بازی را امتحان کنند و برای چند مسابقه به آن بپیوندند، اگر فقط بدانند چه اتفاقی در مورد بازیگران پویا و دوست‌داشتنی شخصیت‌هایی می‌افتد که فهرست قهرمانان Evercore را تشکیل می‌دهند. . Vela Games این روزها وقتی صحبت از بازی‌های مبتنی بر قهرمان می‌شود، این ماموریت را درک می‌کند – فهرست کامل قهرمانان Evercore شامل تعداد زیادی از چهره‌های دوست‌داشتنی، دلقک‌های خنده‌دار و افراد سکسی است که مطمئناً مقدار زیادی هنر طرفدار ایجاد می‌کنند. همه بلوک های سازنده وجود دارد تا بازیکن کنجکاوی را به دنبال اصلاح بازی قهرمان بعدی خود جلب کند. اکنون فقط باید دید که این تا چه حد فقط یک لباس برای پنجره است در مقابل چیزی که بدنیافته و جالب است. از تریلرهای اولیه و توصیف شخصیت‌ها، به نظر می‌رسد که قهرمانان Evercore داستان و داستان کاملاً عمیقی دارند، اما هیچ‌کدام از آن‌ها در طول پیش‌نمایش به دست نیامد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که بازی به بازی چند داستان در Evercore Heroes اتفاق می افتد.

Evercore Heroes یک بازی PvE رقابتی است که در هر مسابقه تیم چهار نفره شما در برابر انبوهی از دشمنان تحت کنترل هوش مصنوعی ماموریت هایی را انجام می دهد، اما شما این کار را در کنار سه تیم دیگر روی نقشه یکسان انجام می دهید. بنابراین کمی PvP است که هر مسابقه مسابقه ای بین چهار تیم مختلف است. این یک ایده خلاقانه برای اولین عنوان Vela Games است که با پویایی رقابتی PvP، سطح سناریوهای PvE را بالا می برد. این راه‌اندازی کار می‌کند – من یک رویداد پیش‌نمایش را برای Evercore Heroes گذاشتم که آرزو می‌کردم فقط یک مسابقه دیگر بازی کنم، که معیار من برای این است که آیا یک بازی چند نفره رایگان آن حس جادویی برای موفقیت در بازار خدمات زنده پرجمعیت در حال رشد در جهان است. اگر بتوانید بازیکنان خود را وادار کنید که بگویند “باشه، یک بازی دیگر”، پس با چیز خاصی روبرو شده اید.

بخوانید  مشکلات مربوط به عملکرد God of War Ragnarok و خرابی‌ها با به‌روزرسانی روز اول برطرف شد

وقتی زمان به پایان می رسد، دشمنان برای Evercore شما می آیند، که نقطه تخم ریزی شما است. اگر Evercore شما نابود شود، تیم شما از مسابقه حذف می شود. اگر هر تیم با موفقیت از Evercore خود دفاع کند، تیمی که با منابع جمع آوری شده در جایگاه چهارم قرار دارد حذف می شود. در آن نقطه، ساعت تنظیم مجدد می شود و روند دوباره با حذف تیم سوم آغاز می شود. وقتی فقط دو تیم باقی می‌مانند، هر دو به میدان نهایی می‌روند، جایی که در یک حمله چند مرحله‌ای در برابر یک رئیس غول‌پیکر قرار می‌گیرند. اولین تیمی که حمله را شکست دهد کل مسابقه را برنده می شود.

بازی Evercore Heroes قرار است امسال عرضه شود. تا به حال این بازی فقط برای PC معرفی شده است.

مسابقات در Evercore به طرز شگفت انگیزی سریع است و هر دور را جذاب نگه می دارد. من این شانس را داشتم که سه بازی انجام دهم. وقتی تیم ما مقام چهارم را به دست آورد، حدود 5 تا 7 دقیقه دیگر بیرون بودیم. وقتی به مقام سوم رسیدیم، تقریباً 12 دقیقه بود که بازی می کردیم. و در راندی که توانستیم آنقدر خوب عمل کنیم تا وارد مسابقه نهایی در برابر رئیس حمله شویم، مسابقه حدود 18 دقیقه به پایان رسید. سرعت حرکت کبریت‌ها نیز شما را تشویق می‌کند که به اطراف بمانید. یک بازی بود که در آن یکی از تیم‌ها موفق شد خیلی دور شوت کند، اما در تمام بازی‌های دیگر، هر چهار تیم در بازی‌هایی به‌طور شگفت‌آوری نزدیک به مصاف هم رفتند، جایی که تفاوت بین رتبه اول و آخر بدون مسابقه بود. بخش کوچک

بخوانید  Crystal Dynamics می گوید Tomb Raider و Perfect Dark تحت تأثیر اخراج امبراسر قرار نخواهند گرفت.

همانطور که در اطراف نقشه حرکت می کنید، می توانید تیم های مقابل را نیز مشاهده کنید که اهداف را تکمیل می کنند، که توسط جن های درخشان کوچک در دنیای شما نمایش داده می شود. هنگامی که یک کار بر روی نقشه تکمیل شد، برای هر تیم به‌عنوان انجام‌شده به حساب می‌آید، بنابراین تیم شما باید تصمیم بگیرد که آیا ارزش رقابت با تیم‌های دیگر را برای پرداخت‌های بزرگ‌تر دارد یا تکمیل اهداف کوچک‌تر که اغلب نادیده گرفته می‌شوند. شما همچنین می‌توانید از آیتم‌های PvP خاصی مانند Frost Granade استفاده کنید که می‌تواند همه بازیکنان حریف را در اطراف شما مبهوت کند، و سرعت آن‌ها را در هر هدفی که می‌خواهید اول انجام دهید کاهش می‌دهد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در Evercore Heroes، شما به عنوان یکی از بسیاری از قهرمانان بازی می کنید – زمانی که بازی راه اندازی می شود، 14 قهرمان وجود دارند – که در آسیب های سنتی، تانک یا نقش های پشتیبانی شما قرار می گیرند. سپس تیم چهار نفره شما در کنار سه تیم دیگر روی نقشه بارگذاری می شود. هر تیم کارت سفیدی دارد تا هر کاری که می‌خواهد انجام دهد تا برای اولین موج دشمنانی که برای نابود کردن نقطه تخم‌ریزی شما می‌آیند آماده شوند. برای مثال می‌توانید هدفی را برای ایمن کردن منابع برای ارتقای شخصیت‌های خود به دست آورید، یا یک مینی‌باس را بکشید تا توانایی‌های منحصربه‌فرد قهرمان انتخابی خود را ارتقا دهید.

بخوانید  اقتباس فیلم Death Stranding تایید شد

بزرگترین اشکال Evercore Heroes منحنی یادگیری تا حدودی شیب دار است. در هر مسابقه نکات ظریف زیادی وجود دارد، و 14 قهرمان همگی به طور قابل توجهی متفاوت بازی می کنند، به این معنی که دانستن اینکه هر یک از آنها چگونه عملکرد و عملکرد بهتری دارند، صرف زمان کافی برای بازی است. حتی با کمک دو توسعه دهنده Vela Games در تیم من. و توضیح اینکه چه کسی چه کاری انجام داد و کجا برود و چگونه به تداخل PvP واکنش نشان داد، من هنوز تا پایان سه مسابقه خود متوجه نشده بودم که چگونه بازی کنم. Evercore Heroes یک Rocket League یا Nnockout City نیست که در آن کنترل‌ها بازی به بازی یکنواخت باشند و قدم بعدی که برای پیروزی لازم است حتی در اولین بازی شما بلافاصله آشکار شود. بلافاصله مشخص نیست که بازی Evercore Heroes چقدر سرگرم کننده است و چرا فرمول PvE رقابتی آن بسیار جالب است، و من می ترسم که این می تواند برای یک بازی زنده جدید مشکل ایجاد کند زیرا سعی می کند مخاطب ایجاد کند.

شرحی ارائه نشده است

تحریریه مجله بازی یک گیمر