قوانین اقامت در هتل الماس مشهد

هتل الماس 1 یکی از هتل های 4 ستاره مشهد است که در دو ساختمان در کنار هم ساخته شده است. یک ساختمان 5 طبقه و ساختمان دیگر 7 طبقه است. این هتل در مجموع دارای 163 واحد اقامتی می باشد. یکی از مزیت های اقامت در این هتل نزدیک بودن به حرم و دسترسی به شهر است. از امکانات این هتل علی بابا مشهد می توان به صرافی، اتاق های مجهز، سرویس اتاق 24 ساعته، اینترنت رایگان، سالن ماساژ، اتاق بازی کودکان و سایر امکانات اشاره کرد. این هتل تا دروازه باب الرضا حرم مطهر امام رضا (ع) تنها 450 متر فاصله دارد و در مدت زمان کوتاهی می توانید با پای پیاده به حرم برسید.

هتل الماس 2

گزارش پایان اطلاعیه

برای اینکه اقامت خود در این هتل 4 ستاره اقامتی دلپذیر و بدون دردسر داشته باشید، بهتر است با قوانین اقامت در آنجا آشنا شوید.

  • قبولی با سفته فقط به صورت کتابی با مهر رسمی امکان پذیر است.
  • اصل شناسنامه یا کارت ملی برای ایرانیان و گذرنامه برای مسافران خارجی تنها مدارک شناسایی معتبر محسوب می شود.
  • ساعت تحویل اتاق به مشتری 14 می باشد و در صورتی که مسافر زودتر از زمان توافق شده به هتل برسد، هتل مسئولیتی در این مورد ندارد.
  • در روزهای عادی در صورت انصراف تا دو روز قبل از رزرو هتل، جریمه ای پرداخت نمی کنید. یک روز قبل از زمان رزرو، برای یک شب 50% هزینه کنسلی وجود دارد و در صورت انصراف از اقامت در همان روز، کل هزینه یک شب کسر می شود.
  • در روزهای اوج مصرف، هر گونه کنسلی تا 3 روز قبل جریمه خواهد شد. انصراف تا 2 روز قبل، 70 درصد هزینه یک شب و انصراف در همان روز، 100 درصد هزینه یک شب را جریمه می کند.
  • اگر تمایل دارید تا 6 ساعت زودتر یا دیرتر از اتاق خود در هتل الماس 1 مشهد استفاده کنید، باید 50 درصد هزینه یک شب را بپردازید.
  • برای کودکان 0 تا 3 سال هزینه اقامت دریافت نمی شود و برای کودکان بالای 6 سال هزینه اقامت کامل خواهد بود.
بخوانید  موشکافی بزرگ ترین معمای ارباب حلقه ها | تام بامبادیل کیست؟

از امکانات این هتل 5 ستاره می توان به سونا و استخر، سالن کنفرانس، رستوران گردان، کافه 24 ساعته و روف گاردن اشاره کرد. در هر دو هتل می توانید بین اتاق های یک تخته، سوئیت های فیستا، سوئیت های 4 تخته، اتاق های 4 و 5 تخته متصل، سوئیت های رویال جکوزی، اتاق های دوقلو و اتاق های دیگر یکی را انتخاب کنید.

هتل الماس مشهد 1 و 2 دو هتل 4 و 5 ستاره هستند که چند سالی است پذیرای مسافران داخلی و خارجی هستند. هتل الماس 1 در سال 1392 و هتل الماس 2 در سال 1395 تاسیس شده است.اگر شما هم قصد سفر به مشهد را دارید با ما همراه باشید تا با این دو هتل شناخته شده و قوانین اقامت آنها بیشتر آشنا شوید.

هتل الماس 1

    رزرو هتل الماس 2 در مشهد مسافرت فوری

قوانین اقامت در هتل الماس مشهد 2

گروه هتل الماس مشهد یکی از هتل های دارای شعبه در این شهر است که در حال حاضر دو شعبه فعال در مشهد دارد.

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

قوانین اقامت در این هتل تا حد زیادی مانند شعبه دیگر هتل است.

  • قوانین پذیرش نامه ای مشابه قوانین هتل الماس 1 می باشد.
  • ساعت تحویل اتاق به مسافر مانند شعبه دیگر هتل ساعت 14 می باشد.
  • در روزهای عادی سال جریمه انصراف 72 ساعت قبل از صفر، تا 48 ساعت 50 درصد هزینه یک شب اقامت، حداکثر 24 ساعت قبل از کل هزینه یک شب اقامت است. اگر در همان روز اقامت خود را کنسل کنید، کل مبلغ یک شب کسر می شود.
  • در ایام اوج سال، می توانید تا 72 ساعت قبل از اقامت، اقامت خود را بدون جریمه کنسل کنید. در صورت انصراف از اقامت در هتل الماس مشهد 2 48 یا 24 ساعت قبل از روز اقامت یا همان روز، 100% هزینه یک شب به عنوان جریمه از شما کسر می شود.
  • کودکان بالای 12 سال بزرگسال محسوب می شوند و باید کل هزینه اقامت خود را بپردازند.
  • در صورت شب اقامت مشتری به شرط ارائه مدارک هویتی معتبر، خدمات به صورت سرویس اضافه یا اتاق با تخت اضافه به شما ارائه می شود و هزینه آن به صورت جداگانه صورت می گیرد.
بخوانید  نقد فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar و سه فیلم کوتاه وس اندرسون

این مقاله را نیز بخوانید: کدام خط هوایی ملی ارزان ترین است؟

تور مجلل مشهد 5 ستاره هتل الماس 2 + زمینی و هوایی + مراقبت روزانه از کودک

قوانین اقامت در هتل الماس مشهد 1

هتل الماس مشهد 2 یکی از مجلل ترین و زیباترین هتل های این شهر می باشد که در سال 1394 به بهره برداری رسید این هتل در 25 طبقه ساخته شده و دارای 218 اقامتگاه مختلف می باشد. طراحی داخلی این هتل دارای سبک های مختلفی است، بنابراین می توانید اتاقی به سبک معماری آفریقایی، ایتالیایی، روسی، تایلندی یا هندی انتخاب کنید.