تلاش کریس پاین برای بازیابی مصنوع گمشده در تریلر The Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که پارامونت پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves منتشر کرده است. این فیلم فانتزی لایو اکشن بر اساس بازی رومیزی معروف به همین نام ساخته شده و در تاریخ 31 مارس 2023 (11 آوریل 1402) اکران خواهد شد. شما می توانید این تریلر را در کانال یوتیوب پارامونت تماشا کنید.

جاناتان گلدشتاین و ژان فرانسوا دالیکارگردانان Game Night نه تنها فیلم Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves را کارگردانی کردند، بلکه فیلمنامه آن را نیز نوشتند. Hasbro، eOne و Paramount Pictures مسئولیت تولید و تامین مالی این پروژه را بر عهده داشتند. انترتینمنت وان مسئولیت پخش این فیلم در بریتانیا و کانادا را بر عهده دارد و پارامونت پخش آن در مناطق دیگر را بر عهده دارد. برایان گلدنر و جرمی لچام طبق قراردادی که با شرکت ایوان دارند به عنوان تولید کننده فعالیت می کنند.

پارامونت پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم لایو اکشن خارق العاده Dungeons and Dragons: Honor Among Thieves منتشر کرده است.

کریس پاین بازیگر فیلم Star Trek و Hell or High Water میشل رودریگزبازیگر فیلم های آواتار و سریع و خشن رجی ژان پیجبازیگر سریال بریجرتون قاضی اسمیتبازیگر فیلم Pokémon Detective Pikachu (Pokémon Detective Pikachu) هیو گرانتThe About A Boy and Love Actually بازیگر و سوفی لیلیسمجری که در It (An) ظاهر می شود در Dungeons & Dragons: Honor Of Thieves بازی خواهد کرد.

Dungeons & Dragons: Honor Thieves چهارمین فیلمی است که بر اساس بازی رومیزی Dungeons & Dragons ساخته شده است. در گذشته فیلم لایو اکشن سیاه چال ها و اژدها به کارگردانی کورتنی سولومون در سال 2000، برنامه تلویزیونی Dungeons and Dragons: Wrath of the Dragon God در سال 2005 و فیلم Dungeons & Dragons: The Book of Vile Darkness در سال 2012 منتشر شد.

بخوانید  پرفروش ترین مانگاهای تمام دوران