فیلمبرداری فیلم Five Nights at Freddy's 2 اعلام شد


انتظار می‌رود فیلم‌برداری Five Nights at Freddy's 2 در بهار 2024 آغاز شود تا برای اقتباس فیلم ترسناک که در هالووین سال آینده اکران می‌شود، آماده شود.

آخرین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که بلومهاوس و یونیورسال در حال آماده سازی برای تولید قسمت دوم پنج شب در فردی هستند. بر اساس یک گزارش جدید، فیلمبرداری پنج شب در فردی 2 در بهار آغاز خواهد شد و برای سال 2024 برنامه ریزی شده است. برای اکران در هالووین 2024 آماده می شود. .

اگرچه فیلم Five Nights at Freddy's در اولین روز اکران خود در شبکه طاووس به طرفداران معرفی شد، اما توانست با بودجه 25 میلیون دلاری بیش از 300 میلیون دلار در باکس آفیس فروش کند. این فیلم ماجراهای یک نگهبان امنیتی مشکل دار را دنبال می کند که در پیتزای فردی Fazbear، یک تجارت خانوادگی شروع به کار می کند. این نگهبان از همان شب اول کار در این مکان متوجه می شود که به این راحتی نمی توان از شیفت شب جان سالم به در برد.

اما موضوعکارگردان فیلم باد در راس فیلم پنج شب در فردی و با همکاری بود. مجموعه کودکان و اسکات کاتنسازنده مجموعه بازی فیلمنامه را نوشته است. جاش هاچرسون، متیو لیلارد، پایپر روبیو، الیزابت لیل، مری استوارت مسترسون، لوکاس گرانت، کت کانر استرلینگ و جسیکا بلک مور آنها در این فیلم بازی کردند. جیسون سرزنش می کند و اسکات کاتن آنها به عنوان تهیه کننده این اقتباس از فیلم ترسناک کار کردند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Hearthstone "Titans" Expansion Brings Warcraft's Gods Into Play