فقط با 50 دلار به VPN مادام العمر دسترسی پیدا کنید

اما در اینجا یک استثنای مهم وجود دارد. Getflix دسترسی به محتوای Netflix ایالات متحده را فراهم نمی کند، اما از پخش محتوای Netflix در مناطق دیگر پشتیبانی می کند. سایر خدمات قابل توجهی که می توانید با Getflix به آنها دسترسی داشته باشید عبارتند از HBO، Disney+، Hulu، و Prime Video، تا زمانی که در آن خدمات مشترک شوید.

اگر به طور خاص برای اتصال آنلاین رمزگذاری شده به دنبال یک VPN هستید، گزینه های بهتری وجود دارد. مولفه DNS Getflix چیزی است که این معامله را جالب می کند. کسانی که بیشتر به پخش محتوای قفل شده در منطقه علاقه مند هستند، می توانند ارزش زیادی از Getflix دریافت کنند، زیرا راه حلی آسان برای استفاده با قیمت عالی است.

Getflix روی رایانه های شخصی، تلفن های هوشمند، تبلت ها، تلویزیون ها و کنسول های بازی کار می کند. شروع کار ساده است. در واقع می توانید بدون نیاز به نرم افزار اضافی در عرض چند دقیقه برنامه را راه اندازی کنید.

لطفاً توجه داشته باشید: پس از خرید Getflix، باید مجوز را ظرف 30 روز پس‌خرید کنید. شبکه SmartDNS را می توان در هر تعداد دستگاهی که بخواهید استفاده کرد، در حالی که دسترسی VPN به پنج دستگاه محدود است.

اگر به دنبال انتخاب یک سرویس DNS و VPN مقرون به صرفه برای پخش محتوای قفل شده در منطقه هستید، Getflix را بررسی کنید، که در حال حاضر فقط به قیمت کاهش یافته است. 50 دلار. پرداخت یک بار به شما امکان دسترسی نامحدود و مادام العمر به نرم افزار را می دهد.

بخوانید  اضافه شدن نیو گیم پلاس و مراحل جدید در آپدیت‌های رایگان Lords of The Fallen
محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.