فصل سوم بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 و Warzone فاش شد

محتوای Activision برای فصل 3 Warzone و Call of Duty: Modern Warfare 3 رونمایی کند

محتوای جدید بخش های Multiplayer، Zombies و Warzone Call of Duty ساعت 19:30 چهارشنبه 24 فروردین به وقت ایران برای تمامی پلتفرم ها منتشر می شود. در قسمت چند نفره، فصل سوم بازی شامل 6 نقشه جدید 6v6 می باشد چهار مورد از آنها در روز راه اندازی در دسترس خواهند بود و دو مورد بعدی در اواسط فصل اضافه می شوند.

یکی از نقشه های راه اندازی شده، 6Star نام دارد و در یک اقامتگاه مجلل در دبی تنظیم شده است. در حالی که نقشه اورژانس در بیمارستانی در آریزونا قرار دارد که در منطقه ای کوهستانی قرار دارد. گروهاوس همچنین نسخه‌ای بازسازی‌شده از نقشه پیشتاز است که بازیکنان را در یک مخفیگاه قاچاق مواد مخدر در پشت درختان جنگلی در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. نقشه Tanked نیز در اطراف آکواریوم و نمایشگاه خزندگان قرار دارد.

اما از بین دو نقشه ای که در میانه فصل به CoD: Modern Warfare 3 اضافه می شود، Grime در اطراف یک کانال بلااستفاده در لندن قرار دارد و Checkpoint بر اساس نقشه Stronghold در جزیره Rebirth است.

حالت های جدیدی که در زمان راه اندازی به بازی اضافه خواهند شد، Capture و Flag اسم و روش دارند One in the Chamber در هنگام پرتاب و Minefield و Escort در اواسط فصل به آنها ملحق خواهند شد.

محتوای فصل 3 Call of Duty Warzone

بخش زامبی‌ها در Call of Duty: Modern Warfare 3 همچنین یک ماموریت داستانی، Dark Aether Rift و یک جنگ سالار جدید به نام Rainmaker (متخصص توپخانه و تخریب) دریافت خواهد کرد.

بخوانید  18 Minutes Of Avatar: Frontiers Of Pandora Gameplay

نقشه جزیره Rebirth در فصل 3 بازی Call of Duty Warzone بازخواهد گشت

شروع فصل سوم Warzone با بازگشت نقشه محبوب جزیره رنسانس شامل خواهد شد. حالت Resurgence نیز به بازی اضافه می شود که به بازیکنان اجازه می دهد تا زمانی که یکی از اعضای حزب زنده است به جریان بازی بازگردند. علاوه بر این حالت آموزشی جدیدی به نام Warzone Bootcamp به بازی اضافه شده است که در نقشه Urzikstan قرار دارد.

اکتیویژن درباره این حالت گفت: «حالت آموزشی این Call of Duty: Warzone فقط می توان از آن در حالت چهار نفره (به عنوان یک تیم یا به عنوان یک تیم کامل بازی) استفاده کرد تا بازیکنان را برای یک تجربه واقعاً فراگیر آماده کند. در این بخش حداکثر 20 بازیکن می توانند به طور همزمان در یک سیستم خواستگاری بر اساس یک حالت خاص انتخاب شده به رقابت بپردازند. 24 ربات نیز برای سنجش قابلیت های آنها نصب شد. این این تنها حالت بازی است که در آن از ربات ها استفاده می شود. اگر در آینده این تغییر کند، به بازیکنان اطلاع داده خواهد شد.»

نقشه جزیره Rebirth یکی از نقشه هایی بود که در جریان انتشار بازی Warzone Mobile به تازگی منتشر شد.