حراج بهاره فروشگاه پلی استیشن با تخفیف های بی سابقه آغاز شده است

فروش ویژه بهاره فروشگاه پلی استیشن با فروش های متعدد آغاز شده و تا پایان آوریل ادامه دارد.

هر ساله بخش سرگرمی های تعاملی سونی فروش ویژه ای را برای فصل بهار تدارک می بیند که از طریق آن بازی های فروشگاه پلی استیشن با تخفیف قابل توجهی به کاربران ارائه می شود. در حراج بهاره، می‌توانید طیف وسیعی از بازی‌ها و محتوای اضافی را تا 75 درصد تخفیف خریداری کنید. تا کنون، رویداد فروش بهاره برای 3724 بازی در ایالات متحده و بیش از 3700 محصول در بریتانیا اعمال شده است.

تخفیف های در نظر گرفته شده در تاریخ 22 آوریل (10 آوریل) با پیشنهادات جدید جایگزین پیشنهادات قبلی می شود. فروش ویژه سونی تا 5 می (24 آوریل) ادامه دارد. البته سونی تخفیف هایی را در بخش سخت افزار نیز در نظر گرفته است که شامل تخفیف 50 دلاری برای کنسول پلی استیشن 5 است که تا 12 آوریل (31 مارس) در PlayStation Direct اعتبار دارد.

سایر فروشگاه‌های مشابه PlayStation Store نیز تخفیف‌هایی را روی بازی‌ها و دستگاه‌های سونی اعمال کردند. بنابراین، اگر به دنبال خرید یک کنسول یا بازی خاص هستید، باید به فروشگاه های دیگر نیز سری بزنید.

سونی اخیراً بازی‌های آوریل 2024 را برای PlayStation Plus Essential معرفی کرده است، بنابراین باید منتظر عرضه بازی‌هایی مانند Immortals of Aveum (پلی‌استیشن 5) و Minecraft Legends (پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5) باشیم. و بازی بیایید Skul: The Hero Slayer (پلی استیشن 4) را دریافت کنیم. اعضای پلی استیشن پلاس می توانند این بازی ها را از 14 آوریل تا 17 می (2 آوریل تا 6 می) دریافت کنند.

بخوانید  Ubisoft به نفع رویداد زنده خود از E3 2023 خارج می شود

در دیگر اخبار مرتبط با پلی استیشن، مشخصات احتمالی کنسول میان نسلی PS5 Pro فاش شده است که انتظار می رود در اواخر سال ۲۰۲۴ معرفی و عرضه شود.