فروش Baldur's Gate 3 فراتر از حد انتظار بوده است

کارگردان Baldur's Gate 3 می گوید فروش این بازی فراتر از انتظارات استودیو لارین بوده است.

استودیوی لارین اخیرا تایید کرده است که هیچ برنامه‌ای برای ساخت دنباله یا بسته الحاقی برای Baldur's Gate 3 ندارد. Sven Finke خاطرنشان کرد که اگرچه Larin در مقطعی مشغول توسعه یک بسته الحاقی برای Baldur's Gate 3 بود، اما در نهایت آن را رها کرد. زیرا این تیم برای خلق تجربیات جدید تلاش می کند و تمایلی به تکرار یک فرمول موفق برای کسب درآمد بیشتر ندارد.

اگرچه لارین قصد ندارد بازی Baldur's Gate 3 را با بسته های الحاقی گسترش دهد، اما این بازی در حال حاضر با فروش بیش از 10 میلیون واحد به موفقیت تجاری بزرگی دست یافته است. و حالا یک مصاحبه جدید با کارگردان بازی با GameSpot نشان می دهد که Baldur's Gate 3 بیش از تعداد اعلام شده فروش داشته است: “فروش بازی تاکنون تقریباً دو برابر فروش Divinity: Original Sin 2 است که واقعاً عملکرد شگفت انگیزی است ، زیرا Divinity : Original Sin 2 بسیار موفق بود.” “این نشان می دهد که فروش Baldur's Gate 3 فراتر از انتظارات ما بوده است.”

اگرچه استودیو لارین هرگز آمار رسمی فروش Divinity: Original Sin 2 را منتشر نکرده است، اما Winkey در سخنرانی خود در سال 2019 در GDC توضیح داد که قسمت اول آن بیش از 2.5 میلیون نسخه فروخته است. این کارگردان سال گذشته نیز در مصاحبه ای با Eurogamer اعلام کرد که Divinity: Original Sin 2 بیش از سه برابر بازی اول فروش داشته است. بنابراین از این تعبیر می توان فهمید که فروش بازی دوم حدود 7.5 میلیون واحد بوده است. با این محاسبه، تعداد فروش Baldur's Gate 3 به 15 میلیون نسخه قابل توجه رسیده است.

بخوانید  از کجا می توان Hades' Chain را در Fortnite دریافت کرد

تحریریه مجله بازی یک گیمر