از کجا می توان Hades' Chain را در Fortnite دریافت کرد

Fortnite Chapter 5 Season 2 Myths and Mortals با حضور خدایان یونانی مانند زئوس و هادس در حال اجراست. علاوه بر خود خدایان، برخی از سلاح های آنها نیز به صورت قطره ای در نبرد رویال موجود است، مانند سلاح Chain of Hades. Chain of Hades برای تکمیل ماموریت‌های رویداد خاصی در رویداد Rise of Midas فعلی مورد نیاز است، بنابراین در اینجا می‌توانید یکی از آنها را در طول مسابقه جمع‌آوری کنید.

کجا می توان یک زنجیره هادس را در فورتنایت پیدا کرد

زنجیره هادس غارت سطح حماسی است.
زنجیره هادس غارت سطح حماسی است.

مانند بسیاری از لوت های Fortnite، Hades' Chain را می توان به عنوان لوت کف و سینه یافت. همچنین به نظر می‌رسد که نرخ سقوط کمی بالاتر از صندوق‌های Underworld و Mount Olympus دارد، که صندوق‌هایی از سنگ طلایی هستند که عمدتاً در چند منطقه یافت می‌شوند: Underworld، Grim Gate، Mount Olympus و Brawler Battlefield.

تنها پاداش تضمین شده برای زنجیره هادس از خود مرد بزرگ، هادس می آید. هادس را می‌توان در دنیای زیرین به‌عنوان یک باس فایت پیدا کرد، که پس از شکست، زنجیره‌ای از هادس را رها می‌کند..

هنگامی که Hades' Chain را پیدا کردید، می توانید از سلاح غوغا برای بیرون آوردن بازیکنان دیگر و سایر باس ها استفاده کنید. حمله اصلی آن ترکیبی از حملات غوغایی است که با ناک داون شدن حریف شما به پایان می رسد. اگر قبل از حمله، زنجیره هادس را هدف قرار دهید، می‌توانید آن را مستقر کنید و اگر با آن به آنها ضربه بزنید، یک دشمن – یا شی – را به سمت خود بکشید. اگر هدف را برای مدت طولانی نگه دارید، او یک حمله قدرتمند را آغاز می کند. مهمات یا خنک کننده ندارد، بنابراین لازم نیست نگران تمام شدن آن باشید.

بخوانید  بهترین فیلم های جان تراولتا | معرفی ۲۵ اثر جذاب و دیدنی + امتیاز IMDB

Fortnite Chapter 5 Season 2 Myths and Mortals یک نبرد پاس جدید به همراه تعدادی مکان جدید و NPC برای کشف اضافه کرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر