فروش کارت گرافیک سری RTX 40 با 3 ماه اشتراک رایگان Game Pass


انویدیا کارت های گرافیک سری GeForce RTX 40 را با 3 ماه اشتراک رایگان Gamepass به خریداران ارائه می دهد.

اکنون، خریداران کارت‌های گرافیک سری GeForce RTX 40 می‌توانند سه ماه اشتراک رایگان Game Pass را روی دسکتاپ نیز دریافت کنند. این برنامه بخشی از یک مشارکت تبلیغاتی با Nvidia است که تا ۱۸ ژانویه ۱۴۰۲ (۸ ژانویه ۲۰۲۴) اعتبار دارد و خریداران به اشتراک رایگان خود دسترسی فوری خواهند داشت.

برای بهره مندی از اشتراک 3 ماهه Game Pass، به سادگی یکی از کارت های RTX 30 را خریداری کنید.

برای استفاده از این بسته، کافی است یکی از کارت‌های گرافیک RTX 4090، RTX 4080، RTX 4070 و RTX 4060 یا نسخه‌های Ti این محصولات را خریداری کنید تا برای مدت زمان مشخصی بدون محدودیت به بازی‌های Game Pass دسترسی داشته باشید. این اشتراک به کاربران امکان دسترسی به PC Game Pass را می دهد و نه به نسخه Ultimate که از طریق کنسول های ایکس باکس به مشترکین ارائه می شود.

خریداران این کارت ها علاوه بر اشتراک Game Pass، به سرویس استریم GeForce NOW Priority نیز دسترسی خواهند داشت. این سرویس به مشترکین خود اجازه می دهد تا بازی ها را به دستگاه های دیگری که دارای کنترلر یا صفحه کلید لازم هستند، استریم کنند. دریافت طرح اشتراک اولویت 8.99 دلار در ماه برای کاربر هزینه دارد.

برای استریم بازی Fortnite با سرعت 120 فریم در ثانیه در دستگاه‌های اندرویدی، باید در گران‌ترین طرح GeForce Now مشترک شوید که هزینه آن 19.99 دلار در ماه است. انویدیا می گوید سرویس بازی ابری آن اکنون میزبان ۱۳۰۰ بازی است که از طریق Steam و فروشگاه Epic Games در دسترس هستند.

بخوانید  اشاره به شخصیت گوست رایدر در سریال She Hulk مارول

بسته کارت گرافیک RTX 40 با اشتراک Game Pass

شرایط و قوانین برای بهره مندی از این طرح تبلیغاتی بین مناطق و کشورها متفاوت است که احتمالاً بیشتر تحت تأثیر قراردادهای مجوز خدمات Game Pass و GeForce Now در مناطق مختلف قرار می گیرند. البته فهرست کشورهای مجاز برای بهره مندی از این طرح اعلام شده است، در برخی موارد سرویس GeForce NOW Priority در دسترس نیست و در برخی موارد امکان فروش قانونی کارت گرافیک RTX 4090 وجود ندارد.

اگرچه مدت زمان سه ماهه این طرح محدود و کوتاه به نظر می رسد، اما فرصت خوبی برای کشف بازی هایی مانند Starfield یا Lies of P است. بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی ارائه می شود. در آینده، ما می توانیم انتظار بیشتری از این معاملات سه ماهه داشته باشیم. کسب و کار AMD پیش از این چنین پیشنهادی را به خریداران محصولات خود ارائه کرده است.