اشاره به شخصیت گوست رایدر در سریال She Hulk مارول

به‌تازگی Entertainment Tonight ویدیو اختصاصی از سریال She-Hulk: Attorney at Law را منتشر کرده است که اگر در زمان ۱:۵۰ توجه کنید، می‌توانید پوستری را ببینید که روی آن جانی بلیز نوشته است و این تصویر درواقع اشاره‌ای به شخصیت گوست رایدر دارد. در حال حاضر مشخص نیست که در سریال She Hulk قرار است شاهد حضور فیزیکی گوست رایدر نیز باشیم یا نه، اما این تصویر می‌تواند خبر از حضور این شخصیت در آینده نزدیک در MCU دهد:

اشاراه به شخصیت گوست رایدر در  سریال She-Hulk: Attorney at Law

تاتیانا مازلانی در نقش جنیفر والترز (شی هالک)، مارک رافلو در نقش بروس بنر (هالک)، تیم راث در نقش بیزاری (Abomination)، بندیکت وانگ در نقش وانگ، چارلی کاکس در نقش دردویل، جمیله جمیل در نقش تیتانیا، رنی الیس گولدزبری، جینجر گونزاگا، جاش سگارا و جان باس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال She-Hulk: Attorney at Law حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کت کویرو (۱، ۲، ۳، ۴، ۸ و ۹) و آنو والیا (۵، ۶ و ۷) وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال She Hulk را بر عهده داشته‌اند.

مقاله‌ مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده دنیای سینمایی مارول

سریال She-Hulk: Attorney at Law با اینکه مورد انتقاداتی به‌خاطر کیفیت پایین جلوه‌های ویژه در نمایش‌های خود قرار گرفته است، اما توانسته به واسطه شکستن دیوار چهارم توسط شخصیت شی هالک در طول سریال و حضور افتخاری چند شخصیت مارول مورد توجه قرار بگیرد که بدون شک مهم‌ترین آن حضور دردویل در این سریال. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به شخصیت دیگری از دنیای مارول در سریال She Hulk اشاره شده است.

بخوانید  Counter-Strike: Global Offensive رکورد پخش کننده همزمان رایانه شخصی را شکست

جسیکا گائو، نویسنده سریال Rick and Morty که وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت Pickle Rick را بر عهده داشته و برای آن جایزه امی نیز دریافت کرده، رهبری تیم نویسندگان سریال She-Hulk: Attorney at Law را بر عهده دارد. سریال She-Hulk در ۹ قسمت تولید شده است که انتظار می‌رود مدت زمان هر قسمت این سریال کمدی قضایی حدود ۳۰ دقیقه باشد.



منبع

البته برخی اعتقاد دارند که اسم کوچگ گوست رایدر در تصویر جانی نیست و درواقع دنی است که در دنیای کمیک، دنی کچ سومین گوست رایدر به حساب می‌آید و این گروه اعتقاد دارند که احتمال دارد تا جانی بلیز و دنی کچ در دنیای سینمایی مارول ترکیب و به یک شخصیت تبدیل شوند که در حال حاضر نمی‌توان در موردش با قاطعیت صحبت کرد. این در حالی است که اخیرا رایان گاسلینگ به بازی در نقش گوست رایدر ابراز علاقه کرده است و کوین فایگی، رئیس مارول استودیو نیز دوست دارد تا گاسلینگ را به MCU بیاورد.

به‌تازگی ویدیویی از سریال She Hulk منتشر شده است که در بخشی از آن شاهد اشاره به شخصیت گوست رایدر نسخه جانی بلیز هستیم.