شروع بی‌هدف Forspoken جای خود را به مبارزات سرگرم‌کننده، برق آسا و پیمایش می‌دهد.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

هنگامی که این توانایی ها را یاد بگیرید، فری تقریباً به طرز دیوانه کننده ای سریع می شود، زیرا سرعت اولیه هنگامی که حرکت پارکور را آزاد می کنید در مقایسه با سرعت ثابت تر دوی سرعت بسیار سریع است. مدتی طول کشید تا خودم را با این سبک بازی جدید و بسیار زیرک‌تر وفق دهم، اما زمانی که این کار را انجام دادم، مبارزه شروع شد. برای طرفداران Final Fantasy XV، این مبارزه بسیار شبیه خواهد بود، اما با تمرکز منحصر به فرد تر بر فری و توانایی او برای کنترل خود میدان جنگ.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

در حال پخش: تریلر نسخه ی نمایشی Forspoken | قیمت های بازی 2022

با این حال، جنبه های دیگری وجود دارد که در این قسمت به اندازه کافی آنها را ندیدم و باعث شد مکث کنم. اگرچه نسخه ی نمایشی در فصل 2 شروع شد، برخی از خطوط دیالوگ فری به شدت حاکی از آن است که او با قانون مشکل دارد و با دادگاه غریبه نیست. باید دید که توسعه دهنده Square Enix چگونه به طور کامل با این سناریو برخورد می کند، که در صورت عدم مدیریت صحیح می تواند مشکل ساز شود.

و تقریباً به طور نامرئی، همانطور که از ابزارهای مبارزه و حرکت لذت می بردم و در طول داستان پیشرفت می کردم، با فری به عنوان قهرمان داستان نیز آشنا شدم. هر چه او از نیویورک دورتر می شد و هر چه بیشتر روی دنیای آتیا و شخصیت هایش سرمایه گذاری می کرد، درک او آسان تر می شد. من خیلی به بازیکن جایگزین طعنه آمیز و بیش از حد باحال که در سرزمینی جادویی افتاد و نتوانست دهانش را در مورد آن ببندد اهمیتی نمی داد. من از زنی مراقبت کردم که با یک جیب بر جوان دوست شد و از پیرمردی محافظت کرد که از چیزی که فقط می توان آن را به عنوان زوال عقل ناشی از جادو توصیف کرد، محافظت کرد.

Forspoken تاثیر اول خوبی بر جای نمی گذارد. در یک رویداد پیش نمایش قبل از انتشار بازی در ماه آینده، من باید اکشن-RPG آینده را بازی کنم و چند دقیقه اول من را پر از ترس کرد. دیالوگ تا نیمه خیلی زیبا بود و مبارزه سنگین بود. با این حال، آن دردهای اولیه به آرامی فروکش کرد و ادامه دادم تا زمانی که زمان بدون توجه به من گذشت. علیرغم شروع دشوار، Forspoken ریتم خود را پیدا کرد و نویدهای بزرگی را نشان داد.

بخوانید  استفان آمل برای فصل آخر فلش باز می گردد

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

هنگامی که فری برای اولین بار وارد دنیای آتیا می شود، دست و پا چلفتی، ناآرام است و سکوت را با پوزخندی پرحرف پر می کند. با این حال، همانطور که او در نقش قهرمانانه خود قرار می گیرد، در پوست خودش راحت می شود. به همین ترتیب، Forspoken یک بازی است که با پای اشتباه شروع می شود و سپس به نظر می رسد که ریتم خود را پیدا می کند. پس از رسیدن به آنجا، گذراندن ساعت ها با نبردهای خوب طراحی شده، پیمایش تند و دنیایی که می خواهم بیشتر درباره آن بدانم، آسان است.

من هم از اولین مزه رزم ناامید شدم. فری تنها با تعداد انگشت شماری از توانایی های جادویی شروع می کند، خانواده ای از جادوی بنفش که عنصر زمین را نشان می دهد. در عمل، اینها طلسم‌هایی با محدوده‌ای با چند تغییر جزئی هستند: یک شلیک استاندارد که می‌تواند برای انفجار قوی‌تر شارژ شود، یک طلسم آتش سریع‌تر ضعیف‌تر، و یک سپر ابتدایی که می‌تواند در فاصله نزدیک ترکیده و آسیب وارد کند. این به صورت سوم شخص تنظیم شده است، بنابراین اساساً اسلحه های جادویی با چشم انداز بالای شانه است که از یک تیرانداز سوم شخص انتظار دارید. دعواهای اولیه، به خصوص قبل از اینکه فری شروع به دستیابی به توانایی‌های حرکتی تقویت‌شده‌ی جادویی‌اش کند، مانند تلاش برای رقصیدن با آجرهایی بود که به ساق پام بسته شده بود.

اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

پس از آن که تریلر در ماه آگوست الهام بخش انبوهی از مکالمات در رسانه های اجتماعی در مورد فری بود، این اولین لحظات ناخوشایند موضوع اصلی گفتگو بوده است. این فقط اتفاق افتاد” سبک داستان سرایی. این تریلر عمدتاً از قسمت اول بازی که من بازی کردم، فصل 2 گرفته شده است، و بله، این عنصر کاملاً وجود دارد. به طور دائم، سفر خود را در میان وقایع بازگو می کند و بارها تأکید می کند که چقدر همه چیز شگفت انگیز است. او که اصالتاً اهل نیویورک است، اغلب ارجاعات گاه به گاه و عامیانه دنیای خود را کنار می گذارد تا به یک “ها؟” سردرگم. اطرافیانش، او را مجبور به توضیح یا نادیده گرفتن با “هر چیزی” می کند. در واقع آنقدر اتفاق می افتد که کمی جیر جیر می شود – بیا، فری، آیا تا به حال به این فکر نمی کردی که از اصطلاحات استفاده نکنی؟

بخوانید  وین دیزل و جیسون موموآ در تریلر جدید فیلم Fast and Furious 10 به مصاف هم می روند

کسی که بازدید کرد تانتا سیلا بود، تانتا قدرت، که از این غریبه که می تواند بدون اینکه فاسد شود نیز از زمین عبور کند بسیار نگران به نظر می رسید. همانطور که انتظار دارید، در نهایت با او مبارزه می کنید، که بیشتر وقت من را با بازی تمام کرد. آنجا و من احساس آب و هوای مناسبی داشتم. در حالی که دیالوگ ناهموار بود، اجراهای آوازی نبودند. الا بالینسکا، که نقش فری را بازی می‌کند، یک اجرای مداوم عالی ارائه می‌دهد – حتی اگر مجبور باشد گاهی اوقات بهترین کار خود را با چند دیالوگ انجام دهد. وقتی اسکریپت خواستار آن می‌شود، او ثبت نام خود را در یک رجیستر می‌اندازد که احساس می‌کند پایه و همدل است. برعکس، جانینا گاوانکار، بازیگر نقش تانتا سیلا، از ملودرام دیوانه وار شخصیت خود یک غذای خوشمزه درست کرد. حتی با توجه به خطوط جیر جیر ذکر شده و چند صدای نبرد تکراری، هیچ صدای بدی در گروه وجود نداشت.

آتیا یک دنیای فانتزی بالاست که بخشی از شکاف زبانی را توضیح می‌دهد و از یک بلای جهانی آشکار رنج می‌برد که فری The Break را دوبله می‌کند. The Break همه چیز را آلوده می‌کند، حیوانات را به زشتی‌های پیچیده و انسان‌ها را به زامبی تبدیل می‌کند، اما فری به دلایلی مرموز مصون است. هنگامی که او آخرین شهر انسانی را پیدا می کند و شروع به داشتن شخصیت های انسانی دیگر می کند تا در مکالمه به اطراف بپرند، به سرعت بسیار هم سطح تر و دوست داشتنی تر می شود. آتیا زیر نظر چهار تانتا، ملکه های مادرسالار است که زمانی حاکمان بخشنده و صالح بودند، اما به ظالم تبدیل شده اند. آنها ظاهراً در برابر Break نیز مصون هستند، زیرا در آخرین شهر انسانی زندگی نمی کنند، اما تقریباً با آنها مانند نیمه خداها رفتار می شود. هنگامی که آنها بازدید می کنند، همانطور که ما در طول جلسه بازی من انجام دادیم، باعث هشدار می شود.

تانتا سیلا، یکی از چهار ملکه مادرسالار آتیا
تانتا سیلا، یکی از چهار ملکه مادرسالار آتیا

لحظه ای که تانتا سیلا را تمام کردم، متوجه شدم که چقدر زمان گذشته است. ساعت ها گذشته بود و من حتی متوجه نشده بودم، که گواهی بر این است که وقتی فورسپوکن شروع به بلند کردن بخار کند چقدر می تواند سرگرم کننده باشد. من فرصت کوتاهی داشتم تا برخی از توانایی های جادویی سیلا را که پس از شکست دادن او به شما داده شد، امتحان کنم. او متمرکز بر غوغا است، که لایه ای کاملاً متفاوت را برای مبارزه باز می کند. توانایی جابه‌جایی بین شلیک‌های دوربرد و شمشیرهای احضار شده با برد کوتاه، در حین عبور از میدان نبرد با سرعت فوق‌العاده، واقعاً باعث آواز خواندن مبارزات می‌شود. و من کوچکترین نگاهی به چگونگی تکرار توانایی‌های پیمایش کردم، با یک قلاب دست و پنجه نرم که شما را بر روی ایستگاه‌های کریستالی پرتاب می‌کند. اینها اغلب بر روی صخره های شناور یافت می شوند و به کل حس یک پلتفرمر سه بعدی را می دهند.

بخوانید  پیس‌میکر چه زمانی وارد مورتال کامبت 1 می‌شود؟

با این حال، با باز شدن توانایی های بیشتر، مشخص می شود که چرا آن مبارزات اولیه چندان خوب پیش نرفتند. مبارزات حول محور حرکت ساخته شده است، و توانایی فری برای رها کردن یک انفجار عظیم از سرعت، کلیدی است که همه چیز را به کار می‌اندازد. هنگامی که جادوی پارکور خود را به دست آوردید، مبارزه به یک باله دیوانه کننده تبدیل می شود، در میدان جنگ به دور دشمنان می چرخید، چند تیر شلیک می کنید و سپس ادامه می دهید.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.