سازگاری بازی The Last of Us Part I با کنسول Steam Deck

بازی The Last of Us Part I در اواخر تابستان برای پلی استیشن 5 منتشر شد و به تازگی تاریخ انتشار PC مشخص شده است. اکنون در جدیدترین اخبار بازی، نیل دراکمن کارگردان این بازی اعلام کرده است که The Last of Us Part 1 روی استیم نیز سازگار خواهد بود. دراکمن رئیس استودیوی بازی سازی Naughty Dog در پاسخ به صحبت های یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر که از انتظار خود برای دیدن این اثر بر روی کنسول شرکت Valve اشاره کرده بود، گفت:

همه تغییرات کوچک و بزرگ در The Last of Us Part 1 دست به دست هم داده اند تا کاربران جدید بتوانند یکی از بهترین بازی های پلی استیشن و بهترین بازی های صنعت بازی را به بهترین شکل تجربه کنند. با این حال، نمی توان انکار کرد که قیمت 70 دلاری برای طرفداران قدیمی نسبت به تغییرات کمی ناعادلانه است، اما شخصیت پردازی جواهر و الی و ماجراجویی الی و رایلی آنقدر زیبا، دوست داشتنی و در عین حال آنقدر غم انگیز است که طرفداران قدیمی هرگز چنین نخواهند کرد. می خواهم دوباره آن را تجربه کنم خسته نباشی

در جریان The Game Awards 2022، استودیو Naughty Dog به طور رسمی تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part I را برای رایانه شخصی اعلام کرد. این کتاب در تاریخ 3 مارس 2023 (12 مارس سال جاری) برای کاربران رایانه شخصی در دسترس خواهد بود. پیش فروش این اثر بر روی پلتفرم استیم آغاز شده و علاقه مندان می توانند قبل از عرضه رسمی این اثر برای رایانه های شخصی آن را خریداری کنند. یک گیمر در بررسی بازی The Last of Us Part I امتیاز 9.5 را به این اثر داده است. در بخشی از نقد و بررسی این بازی که توسط محمدصادق توری نوشته شده است، می خوانیم:

بخوانید  هیچ کس برای ماینکرافت پرینگل نخواست، اما اینجا هستند
الی در بازی The Last of Us Part I (ریمیکس Last of Us) کنسول PS5 سونی

نیل دراکمن سازنده سری بازی های The Last of Us در پاسخ به یکی از طرفداران این سری از سازگاری این بازی با کنسول Steam Deck خبر داد.

“الی و جوئل عرشه بخار را زیبا خواهند کرد… نگران نباشید.”

نظرت چیه عزیزم؟ آیا این بازی را تجربه کرده اید؟ نظرات خود را با یک گیمر به اشتراک بگذارید.