شخصیت‌های مورد علاقه شورشیان جنگ ستارگان در تصویر جدید سری Ahsoka دوباره متحد می‌شوند

روزاریو داوزنه مثل آسوکا تانو، لارس میکلسن همانطور که دریاسالار بزرگ تراون، هایدن کریستنسن مانند آناکین اسکای واکر یا دارث ویدر، ناتاشا لیو بوردیسو مثل سابین رن، مری الیزابت وینستد مثل هرا سیندولا، ژنویو اوریلی در نقش Man Matma ایمان اسفندی در نقش ازرا بریجر ری استیونسون در نقش مدرسه بیلان، ایوانا ساخنو مثل شین هتی، دیوید هلدینگ در نقش هویانگ، دایان لی اینوسانتو به عنوان مورگان الیزابت و وس چتم، از جمله بازیگران حاضر در سریال آهسوکا هستند و به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال Ahsoka را پایان انیمیشن شورشیان جنگ ستارگان می نامند و در این تصویر نیز قرار است وقایع پس از پایان وقایع سری جنگ ستارگان Rebels یعنی قبل از رویدادهای سری اصلی را ببینیم. . در زیر می توانید این تصویر را مشاهده کنید:

بازی سریال Ahsoka در آگوست 2023 در دیزنی پلاس پخش خواهد شد، اما تاریخ دقیق آن هنوز اعلام نشده است. دیوید فیلونی وی مسئولیت نگارش فیلمنامه سریال آهسوکا و همچنین با جان فاورو، خالق سریال Mandalorian به عنوان تهیه کننده اجرایی در این سریال از دنیای جنگ ستارگان حضور داشت. به گزارش لوکاس فیلم، دیو فیلونی، پیتر رمزی، استف گرین، جنیفر گتزینگر، گیتا پاتل و ریک فامویا کارگردانی قسمت های مختلف سریال آسوکا را بر عهده داشتند.

سابین رن دوباره با آهسوکا تانو در سریال آهسوکا ملاقات می کند

عکس جدید از سریال Ahsoka منتشر شد که در آن آسوکا تانو با شخصیت Sabine Ren، یکی از شخصیت های محبوب جنگ ستارگان Rebels آشنا شد.

مجله Empire شماره جدید خود را به سریال Asuka اختصاص داده است و به همین منظور دو تصویر جلد و تصویر رسمی جدید از این سریال از دنیای جنگ ستارگان منتشر کرده است. حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدید دیگری از سریال آهسوکا منتشر شده است. در این تصویر منتشر شده توسط Empire شاهد حضور سابین رن هستیم که توسط آسوکا تانو ملاقات شده است و اگر دقت کنید می توانید شمشیر نوری ازرا بریجر را در دستان سابین رن مشاهده کنید.

بخوانید  شما می توانید به اندازه کافی خوش شانس باشید که کمیاب ترین کارت Yu-Gi-Oh را بخرید