مدیر عامل سونی مسائل فنی بازی های ابری را دشوار می داند

اخیراً مدیر عامل سونی در مورد بازی های ابری صحبت کرده است. او گفت که اگرچه فناوری ابری پتانسیل بالایی برای بازی دارد، اما ایجاد یک رسانه مناسب دشوار و پرهزینه است.

سونی پیشگام اولیه در بازی های ابری و در سال 2012، Gaikai به مبلغ 380 میلیون دلار، یک شرکت مرتبط را خریداری کرد و سپس فناوری OnLive رقیب خود را خریداری کرد. تسلط بالقوه Cloud Gaming یکی از زمینه های بحث برانگیز در خرید Activision Blizzard توسط مایکروسافت بود. اما یوشیدا به آن اشاره نکرد.

مدیر عامل سونی در مصاحبه ای در مورد بازی های ابری صحبت کرد و در مورد مسائل جدی خود در بخش فنی صحبت کرد.

یوشیدا گفت که این یک مشکل کلیدی برای مایکروسافت و سرویس قدیمی Stadia گوگل است. اما سونی از آن زمان استفاده کرد تا مامور هوش مصنوعی خود GT Sophy را برای شکست دادن بازیکنان واقعی در Gran Turismo آموزش دهد.

کنیچیرو یوشیدا او در مصاحبه با فایننشال تایمز در مورد بازی های ابری صحبت کرد و گفت که در حالی که پلی استیشن به گزینه های مختلف در بازی های ابری نگاه می کند، همچنین به خطراتی که سونی در صورت روی آوردن صنعت بازی به این فناوری با آن روبه رو خواهد شد، اشاره کرد: “من فکر می کنم بازی ابری یک بازی ابری است. یک مدل کسب‌وکار عالی؛ اما از نظر بازی‌ها، مسائل فنی سخت هستند. بنابراین چالش‌هایی در بازی‌های ابری وجود خواهد داشت؛ اما ما می‌خواهیم به این چالش‌ها بپردازیم.”

او توضیح داد که تاخیر بزرگترین مشکلی است که بازی های ابری با آن روبرو هستند. اما به مشکلات مالی هم اشاره کرد. به عنوان مثال، خدمات بازی ابری با ناکارآمدی هزینه مواجه هستند. هنگامی که سرور در بیشتر ساعات روز بیکار است و در شب که کاربران زمان بازی را پیدا می کنند، ترافیک سنگین خواهد بود.

بخوانید  تاریخ ارائه Ubisoft Forward اعلام شد