شما می توانید به اندازه کافی خوش شانس باشید که کمیاب ترین کارت Yu-Gi-Oh را بخرید

در سال 2005، گرسل از یک سرطان کبد نادر رنج می برد که تنها 200 مورد گزارش شده در کل ایالات متحده داشت. در ویدئویی که با الکس سیمو، سازنده محتوای Yu-Gi-Oh صحبت می‌کرد، گرسل به شوخی گفت: «من یک پورشه می‌خواستم، اما به سن کافی نرسیدم». بنابراین، او به نوبه خود یک کارت Yu-Gi-Oh داشت که فقط برای او ساخته شده بود، جایی که او به نیویورک پرواز کرد تا با کازوکی تاکاهاشی، خالق Yu-Gi-Oh، و همچنین صدای انیمه ملاقات کند.

سال گذشته، تاکاهاشی متأسفانه در یک حادثه غواصی در حالی که تلاش می کرد دیگران را که در حال غرق شدن بودند، نجات دهد، جان باخت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تاکاهاشی چند مدل بر اساس شخصیت مورد علاقه گرسل، Future Trunks از Dragon Ball Z ایجاد کرد – انتخاب درستی – و گرسل می توانست کدام یک را انتخاب کند. به نوبه خود، تایلر جنگجوی بزرگ اینگونه ساخته شد که در یک ویترین ذخیره شده بود و از آن زمان حذف نشده بود، اما از آن زمان به بعد طبقه بندی شده است.

جمع‌آوری کارت این روزها تجارت بزرگی است و برخی از کارت‌ها با قیمت‌های بسیار بالا فروخته می‌شوند. کارت‌های کمیاب‌تر بدیهی است که یک قدم فراتر می‌روند، و Tyler the Great Warrior، که احتمالاً کمیاب‌ترین کارت Yu-Gi-Oh است که تا کنون چاپ شده است، در حال حاضر قرار است در آوریل آینده به فروش برسد (از طریق شهر من). دلیل کمیاب بودن این کارت این است که برای تایلر گرسل ساخته شده است که در سال 2005 آن را به عنوان بخشی از بنیاد Make-A-Wish دریافت کرد، یک سازمان غیرانتفاعی که تلاش می کند به خواسته های کودکان مبتلا به “بیماری های جدی” دست یابد. . درست است، واقعی.

بخوانید  قبل از اینکه از بین بروند، این کفش های شیک با تم آواتار را ببینید

یک کارت Yu-Gi-Oh که فقط در یک نسخه وجود دارد و به راحتی آن را کمیاب ترین کارت در جهان می کند، ماه آینده به حراج خواهد رفت.

طبق بیانیه ای که توسط نمایندگان Cimo به Kotaku ارائه شده است، “ما در اینجا در قلمروی ناشناخته هستیم زیرا هرگز یک کارت Yu-Gi-Oh! 1/1 به طور عمومی فروخته نشده است”، که قیمت فروش کارت را بسیار دشوار می کند.

گرسل بدیهی است خوش شانس بود که از بیماری خود جان سالم به در برد و قصد نداشت کارت را بفروشد، اما در مصاحبه خود با Cimo گفت: “من می خواهم اکنون پس از مدت ها از کارت جدا شوم، زیرا فکر می کنم این انتظار واقعاً عده ای واقعاً پرشور را کشته است. کلکسیونرها… من جوان تر نمی شوم، می خواهم خانواده ای تشکیل دهم، می خواهم کسب و کار خودم را داشته باشم و راه اندازی کنم و همچنین به جامعه خود کمک کنم و همچنین به سفر و دیدن برادرم در سوئیس بپردازم.”

تحریریه مجله بازی یک گیمر