قبل از اینکه از بین بروند، این کفش های شیک با تم آواتار را ببینید

آواتار: راه آب، دنباله‌ای که مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدیم تا بلاک‌باستر بزرگ سال 2009، از جمعه 16 دسامبر در سینماها اکران شود. اگر از طرفداران پر و پا قرص هستید یا امسال برای کسی که عاشق آواتار است خرید می‌کنید، باید آن را بررسی کنید. اون ضربات باحال کاریوما

Avatar: The Way of Water – که نباید با سریال‌های آواتار دیگری که اقتباسی لایو اکشن در نتفلیکس دارند اشتباه گرفته شود – طی دو سال آینده بازگشت بزرگی خواهد داشت. Avatar 3 به دنبال The Way of Water فیلمبرداری شد، داستان‌هایی برای Avatar 4 و 5 نوشته شده است، و Avatar: Frontiers of Pandora از Ubisoft در حال حاضر در حال توسعه است.

سه سبک مجزا در دسترس است که هر ست کفش دارای الهاماتی شیک از سری فیلم های جیمز کامرون است. کفش‌های کتانی Avatar Underwater مجموعه‌ای آرام از رنگ‌های آبی اقیانوسی و درخشش در تاریکی از گیاهان منحصربه‌فرد موجود در آب‌های پاندورا دارند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

همچنین می‌توانید کفش‌های Banshee را که در برش‌های معمولی و بلند موجود هستند، بگیرید. این کفش‌ها طیف رنگ‌های تیره‌تری دارند و نمایشی هنری از بال‌های موجود کوهستانی بانشی دارند.