سیلوستر استالونه و جیسون استاتهام در اولین تریلر The Expendables 4 سعی می‌کنند جلوی طرح داستان را بگیرند.


Lionsgate اولین تریلر و پوستر جدید فیلم اکشن The Expendables 4 را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که لاینزگیت اولین تریلر و پوستر جدید The Expendables 4 را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این تریلر برخی از سکانس های اکشن هیجان انگیز فیلم را نشان می دهد که می توانید آن ها را در کانال یوتیوب Lionsgate تماشا کنید. در پوستر جدید نام بازیگران این فیلم نیز درج شده است سیلوستر استالونه، جیسون استاتهام و مگان فاکس مراجعه کنید.

پوستر فیلم

در The Expendables 4، گروهی از افراد نامناسب گرفتار نقشه بزرگی می شوند که جرقه جنگ هسته ای بین روسیه و ایالات متحده آمریکا را می دهد. اسکات دبلیوکارگردان Need for Speed ​​و Act of Valor کارگردانی فیلم Waste 4 و اسپنسر کوهن، کرت ویمر و تاد دگرهارت فیلمنامه از روی شخصیت هایی نوشته شده است دیوید کالاهام اولین فیلم اکشن لاینزگیت Expend4bles قرار است در 31 سپتامبر 1402 (22 سپتامبر 2023) اکران شود.

سیلوستر استالونه، بازیگر فیلم راکی، جیسون استاتهام، بازیگر فیلم کرنک، دولف لوندگرنجانی یادمونیک بازیگر سینما رندی کوچاربیگ استن، مگان فاکس، بازیگر ترانسفورمرز، پنجاه سنتبازیگر طرح فرار (طرح فرار) تونی جابازیگر Furious 7 اندی گارسیامجری حاضر در Ocean’s 11 (Ocean’s Eleven) و بررسی های اکوبازیگر فیلم های The Raid از جمله بازیگرانی است که در The Expendables 4 بازی می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  مصاحبه مدیر گروه امبریسر در مورد این غول جدید صنعت بازی و خریدهای فراوان آن