معرفی لاک‌پشت‌های نینجای جهش یافته نوجوان: بسته الحاقی Shredder’s Revenge


سازندگان بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge به تازگی از DLC این بازی با نام Dimension Shellshock رونمایی کرده اند.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge بهار گذشته رسما منتشر شد. این بازی توانسته امتیاز متوسط ​​۸۷ از ۱۰۰ نقد را در سایت متاکریتیک دریافت کند. اثری که توانست رضایت منتقدان و طرفداران لاک پشت های نینجا را جلب کند. همانطور که احتمالا شما دوستان یک گیمر عزیز می دانید، در گذشته توسعه دهندگان این اثر اعلام کردند که به دلیل بازخوردهای کاربران و بازیکنان محتوا می توانند انتظار دریافت آن را داشته باشند، این امکان وجود دارد که در آینده شاهد طراحی و توسعه DLC بازی باشیم.

حال در جدیدترین اخبار دنیای بازی، ساعاتی پیش استودیوی Tribute Games با انتشار تریلر به صورت رسمی از الحاقیه این بازی ویدیویی با نام Dimension Shellshock رونمایی کرد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

در این بسته الحاقی، لاک‌پشت‌های نینجا جهش یافته نوجوان تلاش می‌کنند تا شخصیت Shredder را که در تلاش برای تسخیر چندجهانی است، متوقف کنند. همچنین DLC Dimension Shellshock علاوه بر افزودن حالت بازی جدید، شخصیت جدیدی به نام Usagi را به این بازی اضافه خواهد کرد.

از طرفی پالت های رنگی جدیدی نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که کاربران می توانند با استفاده از آن ها ظاهر شخصیت های این بازی را اصلاح کنند، علاوه بر این باید گفت که موسیقی های جدیدی نیز به این ساخته Tribute Games اضافه خواهد شد. تی لوپس ساخت موسیقی مورد نظر را بر عهده داشت.

بخوانید  Honkai: Star Rail Fighting Game

بسته الحاقی Dimension Shellshock در حال حاضر تاریخ انتشار خاصی ندارد و انتظار می رود اواخر امسال منتشر شود. این بازی لاک پشت های نینجا در حال حاضر برای کنسول های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس در دسترس است و بر روی پلتفرم های Xbox Series S، PC، Nintendo Switch و iOS و اندروید موجود است.