سیاره کوبو در ویدیوی جدید گیم پلی Star Wars Jedi: Survivor

در این ویدیوی 9 دقیقه ای با حال و هوای خلقت جدید Respawn بیشتر آشنا می شویم و به سیاره Koboh قدم می گذاریم. این سیاره توسط سازندگان دنیای جنگ ستارگان و برای این بازی طراحی شده است.کل قهرمان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در همان ساعات اولیه داستان بازی جدید برای انجام یک ماموریت مخفی بر روی سیاره نامگذاری شده فرود می آید. شغل، و به دنبال راهی برای تعمیر مانتیس با BD (همدم ربات او) است.

دانلود فیلم آپارات

بیشتر آن از طریق پوشش یک ماهه IGN از Star Wars Jedi: Survivor به دست خواهد آمد. حال در جدیدترین اخبار بازی، تریلر گیم پلی Star Wars Jedi: Survivor منتشر شده است. می توانید ویدیوی ارسال شده در زیر را تماشا کنید.

تریلر جدید Star Wars Jedi: Survivor منتشر شد. همانطور که احتمالا دوستان یک گیمر عزیز می دانید، این ادامه بازی است Star Wars Jedi: Fallen Order در ابتدا قرار بود در ماه مارس سال جاری اکران شود. با این حال، سازندگان اثر در روزهای اخیر اعلام کرده اند که این بازی ویدیویی مورد انتظار به تعویق افتاده است. استودیوی Respawn Entertainment و شرکت Electronic Arts قصد دارند در مدت زمان باقیمانده تا روز معرفی رسمی، اطلاعات زیادی را در مورد محصول جدید خود در اختیار طرفداران قرار دهند.

علاوه بر نمایش مکان‌های مختلف در سیاره زمین Koboh، شاهد نبردهای زیادی در این فیلم مورد انتظار خواهیم بود. از طرفی شاهد نمایش حرکات جدید Cal Kestis و مکانیک های ناوبری جدید پیاده سازی شده در بازی مانند استفاده از ابزار hook هستیم. علاوه بر این، ویدئویی که توسط IGN به اشتراک گذاشته شده است، حالت‌های مختلف شمشیر نوری در Star Wars Jedi: Survivor را نشان می‌دهد که کاربران می‌توانند در طول نبرد بین آن‌ها جابجا شوند.

بخوانید  بهترین فیلم های بروسلی | 15 فیلم جذاب + امتیاز IMDB

بازی Star Wars Jedi: Survivor در 28 آوریل سال جاری (8 مه 1402) برای کنسول های پلی استیشن 5، Xbox سری X | Xbox Series S و PC در دسترس خواهند بود.

ساعاتی پیش تریلر جدیدی از گیم پلی Star Wars Jedi: Survivor توسط رسانه IGN منتشر شد.

نظرت چیه عزیزم؟ آیا نسخه قبلی این سری از بازی ها را تجربه کرده اید؟ در ادامه چه انتظاری دارید؟ نظرات و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر