پاسخ امروز وردل (#599) – 8 فوریه 2023

ممکن است اواسط هفته باشد، اما هنوز هیچ کاهشی در این قطار وردل وجود ندارد. ما بازگشته‌ایم تا در مورد درست کردن Wordle کمک بیشتری به افراد نیازمند ارائه کنیم. این بار در پاسخ به 8 فوریه کمک می کنیم. پاسخ امروز تا حدودی دشوار است، زیرا یک حرف دوتایی و چند مصوت برای همراهی یک کلمه غیر معمول داریم. اگر هنوز Wordle را راه‌اندازی نکرده‌اید، می‌توانید فهرست کلمات شروع توصیه‌شده ما را بررسی کنید. با این حال، اگر قبلاً از نقطه شروع عبور کرده اید، احتمالاً به دنبال سرنخ هایی هستید.

ما با دو نکته که مستقیماً به پاسخ وردل مربوط می شود شروع می کنیم، اما فوراً آن را رد نکنید.

  • نکته 1: این کلمه را می توان با تکان دادن یا تاب دادن وحشیانه تعریف کرد. این کلمه همچنین یک حرکت پوکمون است و یکی از تنها مواردی است که Magikarp می تواند یاد بگیرد. هرچه HP کاربر کمتر باشد، قدرت بیشتری توزیع می شود.
  • نکته 2: این کلمه دارای دو مصوت در وسط کلمه است. یک حرف تکراری در این کلمه وجود دارد. کلمه با “f” شروع می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگر این سرنخ‌ها برای شروع کافی نبود، می‌توانید برای یافتن پاسخ کامل وردل 8 فوریه به خواندن ادامه دهید. پاسخ کامل به وردل امروز… “مصیبت” است. اگر یک بازیکن پوکمون هستید، نکات ما احتمالا بسیار مفید بوده است. اگر نه، امیدواریم از سرنخ های دیگر به اندازه کافی استفاده کرده باشید. امیدوارم هر بازیکنی بتواند امروز به روند وردل خود ادامه دهد. برای نسخه دیگری از راهنماهای Wordle ما فردا دوباره سر بزنید.

بخوانید  انتشار اولین تریلر فصل چهارم سریال True Detective با بازی جودی فاستر

خوشبختانه در ادامه این مقاله این را ارائه می دهیم. ما همچنین پاسخ کامل را حتی پایین‌تر بیان می‌کنیم، بنابراین اگر نمی‌خواهید خراب شوید، سرنخ‌های زیر را نخوانید.

پاسخ امروز وردل – 8 فوریه 2023