سریال The White Lotus شبکه HBO برای فصل سوم تمدید شد

فرانچسکا اورسی، معاون اجرایی برنامه نویسی HBO گفت: «با تأمل در مورد منشأ متواضعانه «لوتوس سفید» به عنوان یک محصول همه گیر محدود، نمی توان از اینکه چگونه مایک یکی از سرزنده ترین و مورد تحسین منتقدان را سازماندهی کرد شگفت زده نشد. و رئیس فیلم ها و سریال های درام HBO. با این حال، او تنها در فصل 2 به ارتفاعات جدید ادامه داد، که گواهی نهایی بر دیدگاه خام و بی‌نظیر مایک است. همه ما رویای روزهای تعطیلات بیشتری را در استراحتگاهی که دوست داریم داریم.

فصل 3 بعد از پخش سه قسمت از هفت قسمت چراغ سبز نشان داده شد. فصل 1 در هاوایی و فصل 2 در سیسیل جریان دارد. بازیگران فصل دوم عبارتند از: Aubrey Plaza، F. Murray Abraham، Michael Imperioli، Adam DiMarco، Theo James، Meghann Fahy، Haley Lu Richardson و Will Sharpe.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

HBO سریال گلچین درام طنز خود را که با موفقیت غافلگیرکننده ای روبرو شد، نیلوفر سفید را تمدید کرد. مهمانان و کارمندان زنجیره تفریحی لوکس خیالی را دنبال می کند. تنها چیزی که در مورد فصل 3 می‌دانیم این است که بازیگران جدیدی در مکان جدیدی حضور خواهند داشت.

فصل 1 نیلوفر آبی در جولای 2021 پخش شد و به سرعت مورد علاقه منتقدان و طرفداران قرار گرفت. این سریال 20 بار نامزد امی با 10 برنده شد، از جمله یکی برای بهترین سریال محدود یا گلچین و برنده برای جنیفر کولیج و موری بارتلت در رده های بازیگر زن و بازیگر نقش مکمل. کولیج و جان گریس تنها افرادی هستند که در هر دو فصل حضور دارند.

بخوانید  معرفی بازی Control 2 برای کنسول های نسل نهم و کامپیوتر

مایک وایت، خالق، نویسنده و کارگردان، گفت: «هیچ جایی نیست که من ترجیح دهم به جای HBO کار کنم. من احساس می کنم خیلی خوش شانس هستم که دوباره این فرصت را دارم و خوشحالم که با بازیگران فوق العاده با استعدادم در نیلوفر سفید دوباره متحد می شوم.