تصاویر و اطلاعات جدید فیلم ایندیانا جونز 5 منتشر شد

Empire همچنین در مصاحبه ای با سازندگان ایندیانا جونز 5 تایید کرد که وقایع این قسمت در دهه 1960 نیویورک اتفاق می افتد، بنابراین شایعات قبلی تا حدودی رنگ واقعیت خواهند داشت. پیش از این گفته می شد که وقایع قسمت پنجم فیلم ایندیانا جونز در سال 1969 اتفاق افتاد و داستان آن با فرود فضاپیمای آپولو بر روی ماه مرتبط بود. در ضمن تصویر جدیدی از فیلم Indiana Jones 5 منتشر شده است که در آن شاهد حضور ایندیانا جونز با بازی هریسون فورد هستیم:

جلد شماره یک مجله امپایر برای فیلم ایندیانا جونز 5

فیلم ایندیانا جونز 5 برای 30 ژوئن 2023 (9 ژوئیه 1402) برنامه ریزی شده است. هم جان ویلیامز او برای ساخت موسیقی متن فیلم جدید ایندیانا جونز بازخواهد گشت.

به تازگی مجله امپایر تصویر جدیدی از ایندیانا جونز 5 را منتشر کرد و همچنین زمان و مکان رویدادهای این فیلم را تایید کرد.

هریسون فورد مثل ایندیانا جونز، پل فیبی والر به عنوان قهرمان زن، مادز میکلسن، آنتونیو باندراس، توماس کرچمن، بوید هالبروک، شانتی رنه ویلسون و توبی جونزاز جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ایندیانا جونز 5 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. جیمز منگولد او با سابقه کارگردانی آثاری مانند Walk the Line، Logan و Ford v Ferrari، کارگردانی ایندیانا جونز 5 را بر عهده دارد که در واقع جایگزین آن شده است. استیون اسپیلبرگ او پیش از این 4 قسمت قبلی فیلم ایندیانا جونز را کارگردانی کرده بود.

هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز در قایق در ایندیانا جونز 5

جلد شماره دوم Empire برای فیلم Indiana Jones 5

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، عکس ها و اطلاعات جدید فیلم ایندیانا جونز 5 منتشر شد. مجله Empire به تازگی شماره جدید خود را به ایندیانا جونز 5 اختصاص داده است و به همین منظور دو تصویر جلد اختصاصی از فیلم جدید ایندیانا جونز را به اشتراک گذاشته است که هر دو بر روی ایندیانا جونز تمرکز دارند:

بخوانید  Gen V Star Chance Perdomo Dies In Motorcycle Accident, Was 27