معرفی بازی Control 2 برای کنسول های نسل نهم و کامپیوتر

Remedy Entertainment اخیرا تایید کرد که پس از چندین ماه صحبت در مورد پروژه Codename Heron خود که قرار است بزرگتر از بازی Control باشد، آن پروژه Control 2 است. این پروژه یک دنباله کامل برای بازی کنترلر است که قرار است منتشر شود. با همکاری 505 Games بر روی پلتفرم های PC، PlayStation 5 و Xbox Series X. Xbox Series S منتشر خواهد شد. این پروژه در حال حاضر در مرحله طراحی است و با استفاده از موتور Northlight Remedy توسعه خواهد یافت.

رامی و رافی گالانته، مدیرعامل گروه برادران دیجیتال، در یک بیانیه مطبوعاتی گفتند: «خوشحالیم که همکاری خود را با Ramdi تعمیق کنیم و داستان موفقیت Control را با هم ادامه دهیم. از زمان انتشار در سال 2019، Control بیش از سه میلیون نسخه فروخته است. کنترل بزرگترین سرمایه گذاری 505 Games تا به امروز است. بنابراین این پروژه در قلب ما جایگاه ویژه ای دارد. ما از کل جامعه بازی‌ها سپاسگزاریم که Control را به یک بازی با عمر طولانی و محبوب تبدیل کردند. ما حتی برای انتشار نسخه دوم هیجان‌زده‌تر هستیم.”

اولین هنر مفهومی Control 2

Remedi بودجه اولیه 50 میلیون یورویی را برای ساخت این بازی اختصاص داده و مالکیت این مالکیت معنوی را حفظ کرده است. با این حال، سرمایه گذاری در بازاریابی، توسعه و پشتیبانی پس از انتشار بازی، و همچنین درآمد خالص آینده، به طور مساوی بین دو شرکت Remedy و 505 Games تقسیم خواهد شد. Remedy قصد دارد نسخه PC بازی را منتشر کند و 505 Games نسخه کنسولی را منتشر خواهد کرد. در زیر اولین تصویر مفهومی بازی Control 2 را مشاهده می کنید:

بخوانید  دامر یکی از سه نمایش نتفلیکس است که به 1 میلیارد ساعت تماشا رسیده است

نظر شما درباره آخرین اخبار بازی چیست؟ آن را با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

Remedy دنباله‌ی بازی Control را برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل نهم پلی‌استیشن و ایکس‌باکس منتشر کرد.

از دیگر پروژه های توسعه یافته توسط Remedy می توان به Ramzi Vanguard اشاره کرد که یک بازی چند نفره رایگان است که با همکاری Tencent ساخته شده است. پروژه بعدی رمزی Condor است و قرار است نسخه چندنفره PvE بازی Control باشد و در آینده بر روی پلتفرم های رایانه شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر خواهد شد. علاوه بر این، بازی Alan Wake 2 توسط Remedy ساخته شده و انتظار می رود در سال 2023 منتشر شود.