ستارگان توسعه دستگیر شده در تعطیلات ویژه موردرویل نتفلیکس دوباره متحد می شوند

حتی بهتر از آن، نمایش جنایی رویه‌ای تخیلی این بار با ویل آرنت و جیسون بیتمن ستارگان Arrested Development همراه خواهد شد. این نمایش در ماه فوریه پخش شد و آرنت در نقش کارآگاه اصلی تری سیاتل، که مهمانان مشهور را – که خودشان را به عنوان کارآگاه پلیس تازه کار بازی می کنند – در پرونده های قتل عمدتاً بدون فیلمنامه راهنمایی می کند. بیتمن و مایا رودولف در این ویژه ایفای نقش خواهند کرد، و اگرچه نقش آنها دقیقا مشخص نیست، تریلر جدید منتشر شده توسط نتفلیکس برای این ویژه بیشتر از جبران کمبود اطلاعات است. آن را در زیر بررسی کنید.

همراه با آرنت، بیتمن و رودولف، بازیگران سریال شامل الیزا کوپه، کرت براونولر، هانیفا وود، لیلان باودن، دنیس سیسنروس، تاونی نیوسوم و کورتنی پرچمن هستند. کریستر جانسون مجری برنامه، نویسنده و تهیه کننده اجرایی است و اوون برک، مارینا کاکنبرگ و کری اونیل نیز نویسندگی را بر عهده دارند.

بیتمن و آرنت، پادکستی SmartLess را با ستاره ویل و گریس، شان هیز، میزبانی می کنند. از مهمانان قبلی پادکست آنها می توان به جنیفر آنیستون، رئیس جمهور جو بایدن و اسطوره هاکی وین گرتزکی اشاره کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Murderville برای تعطیلات به نتفلیکس باز می گردد. در تاریخ 15 دسامبر، قسمت جدیدی از تریلر بداهه در سرویس استریم خواهد آمد.

بخوانید  هوگو ویوینگ، جونا اسکنلان و روث بردلی به فصل چهارم Slow Horses پیوستند.

Murderville اقتباسی از سریال BBC3 Murder in Successville است. نسخه آمریکایی که در اوایل سال جاری در نتفلیکس قرار گرفت شامل آنی مورفی، کانن اوبراین، کن جونگ، کومیل نانجیانی، مارشون لینچ و شارون استون بود. هنوز مشخص نیست که آیا Murderville برای فصل 2 بازخواهد گشت یا خیر، اما یک ویژه تعطیلات نشان دهنده قوی است که می تواند بیشتر در راه باشد. بررسی فصل 1 ما را اینجا ببینید.