خواندن مفهوم هنر جدید از بازسازی Splinter Cell

در دسامبر سال گذشته، یوبی سافت اعلام کرد که شروع به توسعه نسخه بازسازی شده اولین نسخه از سری Splinter Cell با استفاده از موتور Snowdrop داخلی خود کرده است. در ادامه، یوبی سافت جزئیات بیشتری در مورد این بازسازی منتشر نکرد تا اینکه اخیرا اطلاعات و تصاویر جدیدی را در اختیار طرفداران قرار داد. در طی مراسمی به مناسبت بیستمین سالگرد سری مخفی کاری Splinter Cell، یوبی‌سافت مجموعه‌ای از آثار هنری بازسازی شده از نسخه اول بازی را منتشر کرد که سم فیشر در مکان‌های مختلف در طول بازی حضور داشت.

همزمان با انتشار مفهوم هنری جدید برای بازسازی Splinter Cell، یوبی سافت اعلام کرد که قصد دارد یک بازسازی عالی را توسعه دهد.

در پایان زاویان پورتر، دستیار صحنه‌نگار توضیح داد: هدف ما این است که این بازسازی را به سطح بالایی برسانیم و کیفیت را تا حد ممکن افزایش دهیم.

اخیراً، یوبی سافت لیست شغل جدیدی منتشر کرده است که نشان می دهد بازسازی Splinter Cell داستانی بازنویسی شده و به روز برای مخاطبان امروزی خواهد داشت. در ضمن روح و تم بازی اصلی دست نخورده باقی خواهد ماند. همچنین اخیرا تایید شد که کارگردان سابق این پروژه، دیوید گراول، پس از یازده سال یوبی سافت را ترک کرد.

می توانید جدیدترین هنر منتشر شده از بازسازی Splinter Cell را در زیر مشاهده کنید.

توسعه دهندگان بازسازی Splinter Cell اطلاعات بیشتری در مورد فرآیند بازسازی ارائه کرده اند. کریس اوتی، مدیر خلاقیت یوبی سافت گفت: ما در مراحل اولیه تولید و نمونه سازی هستیم. ما نمی‌خواهیم عجله کنیم و مطمئن هستیم که بازی را به خوبی می‌سازیم، در واقع باید همه چیز را به درستی انجام دهیم و تجربه‌ای با کیفیت و فوق‌العاده ارائه کنیم. مدتی سکوت خواهیم کرد. بنابراین می توانیم روی ساخت بهترین بازی ممکن تمرکز کنیم.”

بخوانید  توضیح نحوه اتصال کابل های 12VHPWR توسط کارشناس برق

پوستر بازی Splinter Cell: Blacklist

نظر شما در مورد تصاویر و اخبار جدید از بازسازی Splinter Cell چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.