سبک داستان سرایی الدن رینگ الهام بخش نیل دراکمن بود

دراکمن اخیراً با نشریات مختلفی صحبت کرده است که یکی از دلایل آن نزدیک شدن به اقتباس تلویزیونی The Last of Us در HBO است. این سریال از صبح 26 (15 ژانویه) سال جاری روی آنتن می رود.

نیل دراکمن، رئیس Naughty Dog، گفت که او از تکنیک های داستان سرایی ظریف استفاده شده در Elden Ring الهام گرفته است.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دراکمن افزود: “من اخیراً مجذوب آثاری مانند Elden Ring و Inside شده ام که برای داستان سرایی خود چندان به داستان سرایی سنتی متکی نیستند. در حالی که برخی از بهترین داستان سرایی The Last of Us در کات سین های آن قرار دارند، بسیاری از آثار گیم پلی بازی در مورد کاوش در محیط و درک داستان یک محیط با نگاه کردن به آن و بررسی آن است.برای من اکنون، این شیوه داستان گویی بخشی از لذتی است که از کشف بازی هایی که به مخاطبان خود برای کشف چیزها اعتماد می کنند، دریافت می کنم. [بازی‌هایی] دستت را نمی گیرند این چیزی است که واقعاً من را برای ادامه کار هیجان زده می کند.”

با وجود این علاقه، دراکمن فکر نمی کند که Naughty Dog به این زودی ها از سبک داستان سرایی خود دور شود. دراکمن همچنان معتقد است که استفاده از صحنه های برش و دیالوگ بخش مهمی از تکنیک های داستان گویی است که توسعه دهندگان بازی می توانند از آن استفاده کنند.

بخوانید  سه بازیگر جدید به Now You See Me 3 اضافه شدند

دراکمن گفت: “این بدان معنا نیست که ما هرگز دیالوگ یا صحنه های برش نخواهیم داشت، و من فکر می کنم این ابزارها در جعبه ابزار شما هستند.” من همچنین تصور می کنم که راهی برای پیشرفت این چیزها وجود دارد. حداقل برای بازی هایی که در ناتی داگ می سازیم. ما هرگز روی موفقیت‌هایمان استراحت نمی‌کنیم، و فکر می‌کنم خوب است که چیزهای جدیدی را امتحان کنیم که کمی متفاوت هستند و ممکن است همه بازیکنان دوست داشته باشند. در مورد آنچه که در حال حاضر روی آن کار می کنیم، می توانم به شما بگویم که تیم ها از پروژه های مختلف ما در Naughty Dog بسیار هیجان زده هستند.”

اخیرا نیل دراکمن به سبک داستان سرایی استفاده شده در بازی Elden Ring، آخرین محصول منتشر شده توسط FramSoftware، علاقه نشان داده است. در مقایسه با بازی‌های Naughty Dog مانند فرنچایز Uncharted و The Last of Us. دراکمن در مصاحبه‌ای با واشنگتن پست توضیح داد که از تکنیک‌های داستان‌گویی ظریف استفاده شده در بازی Elden Ring برای کمک به خلق جهان‌ها بر اساس صحنه‌ها و صحنه‌ها الهام گرفته است. دیالوگ ها

چهره ترسیده و گریان الی در قسمت اول The Last of Us