ساخت بازی موبایل جدید از سازندگان Astro Bot


سازندگان بازی Astro Bot قصد دارند با همکاری یک توسعه دهنده خارجی یک بازی موبایل جدید بسازند.

سونی بارها اعلام کرده است که قصد دارد با استفاده از ویژگی های محبوب پلی استیشن، حضور خود را در بازار بازی های موبایل تقویت کند. حال به نظر می رسد که سونی همچنان در تلاش است تا مخاطبان خود را در پلتفرم موبایل افزایش دهد و برای رسیدن به این هدف، گام های زیادی در پشت صحنه برداشته است.

در همین راستا به نظر می رسد تیم Asobi، استودیوی توسعه Astro Bot Rescue Mission و Astro’s Playroom، به دنبال یک شریک خارجی برای کار بر روی یک بازی موبایل است. لیست نیازمندی های شغلی منتشر شده این استودیو نشان می دهد که تیم Asobi به دنبال نامزدی برای سمت توسعه دهنده بازی موبایل است. در توضیحات آگهی آمده است: تیم Asobi به دنبال توسعه دهنده ای با تجربه است که بتواند تولید یک بازی موبایل جدید را با همکاری یک توسعه دهنده خارجی از ابتدا تا انتها مدیریت کند.

ماموریت نجات ربات Astro

پیشنهاد شغلی تیم Asobi توضیح می دهد که این توسعه دهنده به دنبال یک شریک مناسب برای این پروژه است که نشان می دهد استودیو مذکور هنوز شریک خارجی خود را انتخاب نکرده است. علاوه بر این، با توجه به تمرکز تیم Asubi بر استخدام افراد جدید در طول فرآیند ساخت، به نظر می رسد که کار روی این پروژه موبایل هنوز به طور جدی آغاز نشده است.

احتمالا با توجه به اینکه سری Astro برای اجرا بر روی پلتفرم موبایل طراحی شده است، می توان حدس زد که سونی قصد دارد بازی Astro Bot را برای موبایل توسعه دهد. با این حال، سونی به طور رسمی جزئیاتی در مورد آن اعلام نکرده است و باید منتظر اخبار بیشتر باشیم. لازم به ذکر است که تیم اسوبی در حال حاضر مشغول کار بر روی یک بازی جدید برای کنسول پلی استیشن 5 هستند که باید بزرگترین و جاه طلبانه ترین بازی آنها باشد.

بخوانید  ایجاد استودیوی جدید Krafton برای کار بر روی یک بازی داستانی

نظر شما در مورد اخبار بازی چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.