انتشار ریمستر 6 بازی اول Final Fantasy برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ

در میان جدیدترین اخبار بازی، مطلع شدیم که Square Enix اعلام کرده است که Final Fantasy Pixel Remaster در بهار 2023 برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. ESRB اخیراً به نسخه های PS4 و Nintendo Switch امتیاز داده است. این مجموعه شامل ریمستر بازی می شود. نسخه های فاینال فانتزی 1-6 که سال گذشته در دسترس کاربران رایانه های شخصی، اندروید و iOS قرار گرفت. البته بازی Final Fantasy 6 Remaster در فوریه 2022 منتشر شد.

Final Fantasy Pixel Remaster دارای ویژگی‌های بصری دو بعدی بهبود یافته، موسیقی بهینه‌سازی شده، رابط کاربری مدرن، گزینه‌های نبرد خودکار، تشخیص کاراکتر و سایر پیشرفت‌ها است. Final Fantasy 6 Remaster همچنین یک صحنه اپرا به روز شده با تصاویر و صداهای جدید به 7 زبان مختلف خواهد داشت. تاریخ انتشار دقیق این مجموعه هنوز مشخص نیست، اما طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که در آینده ای نه چندان دور جزئیات بیشتری از این بازی منتشر شود.

اسکوئر انیکس بازی Final Fantasy 1-6 Pixel Remaster را در بهار 2023 روی پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر خواهد کرد.

بازیکنان می توانند بسته فیزیکی یا دیجیتالی بازی را خریداری کنند یا هر یک از نسخه های آن را جداگانه خریداری کنند. نسخه ویژه و محدود Final Fantasy 1-6 Pixel Remaster -FF35th Anniversary Edition نیز با قیمت 259.99 دلار در فروشگاه Square Enix به فروش می رسد. این نسخه شامل دیسک بازی، جعبه کالای نسخه سالگرد، نسخه وینیل موسیقی بازی، آثار هنری، کتاب هنری، کاراکترهای 8 پیکسلی و موارد دیگر است.

بخوانید  فیلم جدید دنیای ژوراسیک در حال توسعه می‌تواند در مسیر جدیدی قرار گیرد - گزارش