زمان شروع فصل 3 فصل 4 فورتنایت: چه زمانی از سرورهای فورتنایت نسخه پشتیبان تهیه می شود؟

برای یک چیز، برای اعمال آخرین وصله بازی نیاز به خرابی است و می‌توان وصله‌ها را به تأخیر انداخت. حتی اگر Epic هر چه زودتر برای شروع فصل 4 فصل 3 بچرخد، همه چیز می تواند مانع از اجرای این برنامه شود. همچنین شایان ذکر است که اکثر فصل‌های جدید Fortnite اخیراً دارای سیستم صف‌بندی بودند که توانایی بازیکنان را برای ورود به بازی فراتر از منوی اصلی کاهش می‌داد. این کار به این دلیل انجام می شود که Epic بتواند از اضافه بار سرور جلوگیری کند و بازیکنان را با سرعتی ثابت اما قابل کنترل وارد کند. از آنجایی که این فصل آینده در یک روز هفته راه اندازی می شود، سرورها ممکن است مانند اخیرا شلوغ نباشند و آخرین فصل ها یکشنبه ها می رسند. با این حال، اگر در یک صف گیر کرده اید، در آنجا بمانید و جای خود را رزرو کنید. به زودی از خط می گذری

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

بخوانید  Marvel's Midnight Suns برای چند روز در استیم رایگان است

اندازه:

در حال پخش: سرزمین های وحشی مستحکم | پارتی بازی تابستانی 2023

فصل 3 فورتنایت خیلی زود شروع می شود. در واقع، سرورهای Fortnite در آماده سازی برای راه اندازی فصل جدید از کار افتاده اند. این زمان توقف برنامه ریزی شده جای نگرانی ندارد. وقت آن رسیده است که Epic پچ فصل 3 فصل 4 را اعمال کند. اگر نمی‌دانید چه زمانی می‌توانید وارد بازی شوید، در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید.

خرابی سرورهای فورتنایت – فصل 3 فصل 4 چه زمانی شروع می شود؟

Fortnite در حال حاضر پس از پایان فصل 4 فصل 2 در حال خاموش شدن برنامه ریزی شده است. این بدان معناست که فصل 4 فصل 3 دقیقاً در گوشه و کنار است و همراه با آن سلاح های جدید، ظاهری جدید با موضوع جنگل برای جزیره و یک پاس نبرد جدید ارائه خواهد شد. . ، در میان بسیاری از چیزهای دیگر. اما تا زمانی که سرورهای فورتنایت به بازیکنان اجازه بازگشت به بازی را ندهند هیچ یک از اینها مهم نیست. Epic دوست دارد این موضوع را شگفت‌انگیز نگه دارد، اما تاریخ نشان می‌دهد که فورتنایت به مرور زمان دوباره قابل بازی خواهد بود. 4:00 صبح – 7:00 صبح به وقت PT / 7:00 صبح تا 10:00 صبح به وقت شرقی 9 ژوئن. این پنجره سه ساعته بهترین تخمین ما بر اساس پوشش بسیاری از فصول فورتنایت تا به امروز است و مانند همیشه، زمان واقعی ممکن است به دلایلی تغییر کند.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.