رونمایی از پروژه ساخت کنسول بازی برای سگ ها

به تازگی استارت آپ Joipaw از برنامه خود برای عرضه کنسول بازی برای سگ ها رونمایی کرده است.

وب سایت Joipaw این پروژه را توضیح می دهد: “شرکت ما یک رویکرد جامع برای مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه برای سگ ها ارائه می دهد. ما تحریکات شناختی و فیزیکی را در قالب یک کنسول سگ، یک ابزار پوشیدنی و یک نرم افزار پلت فرم ترکیب می کنیم که به شما امکان می دهد شاخص های سلامت سگ خود را ردیابی کنید. “دستگاه Joipaw در صورت تشخیص رفتار غیرعادی به شما هشدار می دهد و هدف ما این است که این داده ها را با دامپزشک خود به اشتراک بگذاریم تا قبل از اینکه عوارض احتمالی ایجاد نشود، تشخیص بهتری انجام شود.”

بازی‌های Joipaw شامل چالشی برای ضربه زدن به نقاط مختلف رنگی و آزمایشی برای بررسی اینکه آیا سگ‌ها می‌توانند انتخاب کنند که کدام سمت تصویر حباب‌های هوای بیشتری دارد یا خیر، است. یکی از بنیانگذاران Joipaw توضیح داد که او می‌خواست یک بازی بسازد که در آن سگ‌ها و انسان‌ها با یکدیگر رقابت کنند تا از اصابت تیغه‌های جوجه تیغی جلوگیری کنند.

کنسول Joipaw برای سگ

کنسول Joipaw در ابتدا به عنوان راهی برای کاهش کسالت و اضطراب جدایی برای توله سگ های تنها در خانه دو موسس این شرکت طراحی شد. با این حال، Joipaw می گوید این کنسول همچنین دارای پتانسیل ارائه مزایای شناختی برای سگ ها است و حتی می تواند برای کمک به تاخیر در شروع زوال عقل در سگ ها استفاده شود. سگ ها می توانند از بینی خود برای بازی بر روی صفحه نمایش لمسی کنسول استفاده کنند و برای انتخاب های صحیح پاداش دریافت می کنند.

بخوانید  تعداد بینندگان نمایشگاه Xbox Games 2023 از 92 میلیون نفر گذشت

Joipaw توسط دو دوستدار حیوانات، گیمرها و دانشمندان، Dersim Advar و Marco Jenny تأسیس شد. مجله Axios اخیرا گزارش داده است که این شرکت قصد دارد یک کنسول بازی برای سگ ها طراحی کند. کنسول Joipaw به سگ ها اجازه می دهد تا بازی هایی را انجام دهند که برای تحریک فیزیکی و ذهنی آنها طراحی شده است.

شرکت Joipaw هنوز تاریخ عرضه این کنسول را اعلام نکرده است اما سازندگان آن اعلام کرده اند که علاقه مندان می توانند کنسول را با قیمتی در حدود 6 دلار با ضمانت بازگشت کامل پیش خرید کنند که به آنها پنج درصد تخفیف در قیمت نهایی می دهد. از این محصول

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایرین به اشتراک بگذارید.